سایه بلند سرخیو راموس روی باشگاه رئال مادرید

سایه بلند سرخیو راموس روی باشگاه رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - هنوز هیچ بازیکنی درخواست پوشیدن پیراهن شماره چهار سرخیو راموس در رئال مادرید را نکرده است. 

به گزارش فوتبالی، پس از گذراندن شانزده فصل درخشان در سانتیاگو برنابئو، دو هفته پیش سرخیو راموس با قراردادی آزاد به پاری سن ژرمن پیوست تا داستان او و رئال مادرید به پایان برسد. زمانی که راموس از سویا به لوس بلانکوس پیوست، پیراهن شماره 4 را که برای فرناندو هیرو بود، پوشید و از همان ابتدا با چالش‌های زیادی روبرو شد. حالا پس از رفتن او هیچ بازیکنی درخواست پوشیدن شماره چهار را نکرده است. 

همین موضوع در تیم ملی اسپانیا نیز صادق است. راموس در تیم ملی اسپانیا شماره پانزده را برای ادای احترام به آنتونیو پوئرتا می‌پوشید، اما هیچ بازیکنی در تورنمنت یورو 2020 این پیراهن را بر تن نکرد. این موضوع نشان می‌دهد که بازیکنان احترام زیادی برای کاپیتان سابق لاروخا که نقش اساسی در صعود این تیم به یورو 2020 داشت، قائل بودند. 

در رئال مادرید ممکن است داوید آلابا خرید جدید این باشگاه پیراهن شماره چهار را در فصل آینده بر تن کند، اما این بازیکن فعلا چیزی نگفته است. در تاریخ کهکشانی‌ها، بازیکنانی بزرگی همچون فرناندو هیرو، پیری، اولی اشتیلیکه، ریکاردو روکا و رافائل آلکورتا پیراهن شماره چهار را پوشیده‌اند و بازیکن بعدی که بخواهد این شماره را بگیرد، قطعا تحت فشار خواهد بود.

4416