گذشت 10 سال از شبی که رئال مادرید برای دهمین بار فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

گذشت 10 سال از شبی که رئال مادرید برای دهمین بار فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

پایگاه خبری فوتبالی - ده سال پیش در چنین روزی رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان اروپا به مصاف اتلتیکو مادرید رفت و در یک بازی پر از اتفاقات عجیب و غریب موفق شد با نتیجه چهار بر یک به پیروزی برسد و فاتح لیگ قهرمانان اروپا شود.

به گزارش فوتبالی ، در آن بازی اتلتیکو مادرید توسط گودین در نیمه اول به گل رسید. روخی بلانکو ها به دنبال این بودند که این گل را تا پایان بازی حفظ کنند و به قهرمانی برسند. این اتفاق هم در حال افتادن بود تا این که سرخیو راموس در دقیقه 92:48 با سانتر لوکا مودریچ از روی ضربه کرنر موفق شد دروازه اتلتیکو مادرید را باز کند و بازی را به تساوی یک بر یک بکشاند.

در ادامه بازی و در وقت های اضافه، گرت بیل، مارسلو و کریستیانو رونالدو سه گل دیگر برای رئال مادرید زدند و مادریدی ها در نهایت موفق شدند جام را بالای سر ببرند. رئال مادرید پس از 12 سال توانست در سال 2014 دوباره قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود و برای دهمین بار در تاریخ خود فاتح لیگ قهرمانان اروپا شود.

در آن زمان هم کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید بود و حالا او به عنوان سرمربی رئال مادرید می خواهد در این فصل برای پانزدهمین بار تیمش را به قهرمانی برساند.

1470