تکرار داستان کارت زرد عمدی برای راموس این بار در لالیگا؛ پای ال کلاسیکو درمیان است

تکرار داستان کارت زرد عمدی برای راموس این بار در لالیگا؛ پای ال کلاسیکو درمیان است

سایت رسمی فوتبالی- در جریان دیدار دو تیم رئال مادرید و آژاکس آمستردام که هفته گذشته در هلند برگزار و با برد رئالی ها به پایان رسید، سرخیو راموس به عمد از داور مسابقه کارت زرد گرفت. در پایان بازی راموس اعلام کرد که عمدا این کارت زرد را دریافت کرده که با تکمیل شدن تعداد کارت زردهایش، جلسه محرومیتش را در بازی برگشت سپری کند و درصورت راهیابی رئال به مرحله یک چهارم پایانی بتواند دراختیار تیمش باشد.

بدین ترتیب مسئولان یوفا برای او پرونده ای باز کردند و احتمال دارد که کاپیتان رئال را با محرومیت مواجه کنند. جالب اینجاست که حالا و در رقابتهای لالیگا، راموس دوباره در شرایط مشابهی قرار گرفته و این بار کاملا در کانون توجهات است.


راموس در حال حاضر 4 کارت زرد گرفته و اگر یک کارت زرد دیگر دریافت کند، برای یک جلسه از همراهی تیمش محروم خواهد شد. رئال مادرید یکشنبه با خیرونا بازی خواهد داشت و در صورتی که کاپیتان رئال در بازی تیمش مقابل خیرونا از داور کارت زرد بگیرد، یک جلسه محرومیتش در بازی آتی رئال در لالیگا مقابل لوانته (که در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد) سپری می شود. بدین ترتیب او قادر خواهد بود تا در بازی بعد از مصاف با لوانته که جدال حساس و سرنوشت ساز رئال مادرید مقابل بارسلونا در ال کلاسیکوی لالیگا خواهد بود، شاگردان سولاری را همراهی کند. بازی پیش روی ال کلاسیکو در لالیگا روز دوم ماه مارس در برنابئو برگزار خواهد شد.

روز جمعه راموس در صحبت هایی تلاش کرد تا اعلام کند که کارت زردی که در بازی با آژاکس گرفته، عمدی نبوده؛ هرچند که تلاشش بی نتیجه ماند. حالا و در بازی یکشنبه شب رئال مقابل خیرونا تمام چشمها روی راموس خواهد بود و همه منتظرند تا ببینند که آیا او در بازی با خیرونا هم به عمد از داور کارت خواهد گرفت یا خیر. اما این بار دست کم راموس می داند که حتی اگر عمدا از داور کارت زردی دریافت کند، نباید در گفتگو با خبرنگاران به عمدی بودن این اتفاق اذعان نماید.

6363