اهمیت لالیگا برای سولاری و رئال مادرید

اهمیت لالیگا برای سولاری و رئال مادرید

سایت رسمی فوتبالی - رئال مادرید در سال های اخیر موفقیت های زیادی در اروپا و لیگ قهرمانان به دست آورده اما در لالیگا درخشش چندانی نداشته و حالا با سرمربی جدید خود در پی بازگشت به دوران اوج خود در لیگ داخلی است.

به گزارش فوتبالی، کسب تنها دو قهرمانی در رقابت های لالیگا آمار ضعیفی برای تیمی به حساب می آید که هر فصل با هدف کسب تمامی جام ها پا به میادین مسابقات می گذارد و این موضوع به شدت باشگاه را آزار می دهد. زین الدین زیدان در 18 ماه اول حضور خود در رئال مادرید موفق به کسب یک قهرمانی لالیگا در دومین فصل شد و سانتیاگو سولاری امیدوار است که در اولین فصل حضور خود روی نیمکت مادریدی ها این تیم را قهرمان اسپانیا کند. این مربی آرژانتینی از حالا اهمیت این لیگ را برای بازیکنان خود شرح داده است. تیم های بالای جدول امتیازات زیادی را از دست دادند و رئال مادرید هنوز امکان جبران آغاز ناامید کننده خود در این فصل را دارد.

رقیب بعدی رئال در لالیگا ایبار است. این در حالی است که بارسلونا باید به مصاف اتلتیکو مادرید برود و این یعنی یکی از دو تیمی که بالاتر از رئال قرار گرفته اند، در این بازی امتیاز از دست خواهد داد. سولاری هرگز هیچ یک از رقابت ها را در اولویت قرار نداده و می خواهد مانند کاری که زیدان انجام داد، در تمامی مسابقات با تمام قوا به میدان برود. هیچ بازی از دست نمی رود و بازیکنانی که آماده تر هستند به سایرین ترجیح داده می شوند. سولاری تا سال 2021 با رئال مادرید قرارداد دارد و می داند که باید ارزش خود را به تیم اثبات کند و به پایان بردن یک فصل بدون موفقیت و قهرمانی به دوران حضورش در سانتیاگو برنابئو خاتمه خواهد داد.

1070