شوخی با شباهت چهره جدید ایسکو با سرمربی اسبق رئال مادرید

شوخی با شباهت چهره جدید ایسکو با سرمربی اسبق رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - چهره ایسکو تغییر پیدا کرد. هافبک مالاگایی رئال مادرید ریش ها و موهای صورتش را تراشید تا با چهره هایی متفاوت هوادارانش را شگفت زده کند. او با صورتی کاملا متفاوت در ترکیب رئال مادرید در بازی مقابل لوانته در سیوتات والنسیا حضور پیدا کرد.

به گزارش فوتبالی، بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی با چهره ایسکو شوخی کردند و چهره جدیدش را با سانتیاگو سولاری مربی آرژانتینی اسبق رئال مادرید مقایسه کردند. یک نفر در این باره در توئیتر نوشت :" ایسکو آرایشگر سولاری را انتخاب کرد." و دیگری نوشته است:"نکند سولاری هرگز از رئال مادرید نرفته باشد؟"

به هر صورت رئال مادرید شکست دردناکی را در سیوتات والنسیا مقابل لوانته تجربه کرد. رئال مادرید با شکست یک بر صفر در این بازی، صدر جدول لالیگا را در فاصله یک هفته تا ال کلاسیکو به بارسلونا واگذار کرد. تیم زیدان در دو بازی اخیرش مقابل سلتاویگو و لوانته پنج امتیاز را از دست داد تا صدر را دو دستی به تیم کیکه ستین تقدیم کند و حالا به نظر می رسد که ظرفیت و گنجایش اشتباهات برای زیزو به اتمام رسیده و سرمربی رئال مادرید گزینه ای جز پیروزی در بازیهای حساس پیش رو ندارد و از این به بعد حق ندارد که حریفانش را دستکم بگیرد.