شانس تنها عامل موفقیت سولاری در رئال مادرید نیست

شانس تنها عامل موفقیت سولاری در رئال مادرید نیست

سایت رسمی فوتبالی - رئال مادرید موفق شد شب گذشته و با کمی خوش شانس با دو گل برابر رئال وایادولید به پیروزی برسد اما شانس تنها دلیل موفقیت سولاری در این تیم نبوده است.

به گزارش فوتبالی، همانطور که نباید همه اتفاقات ناگوار زمان جولن لوپتگی را به حساب شانس بد نوشت در حال حاضر نیز نمی توان موفقیت سولاری را تماما به حساب شانس خوب این مربی گذاشت. سولاری تصمیمات متعددی گرفت و به نظر می رسد که این تصمیمات همان چیزهایی بود که در زمان حضور لوپتگی روی نیمکت سانتیاگو برنابئو گرفته نمی شد. اول از همه وقتی نتیجه روی تساوی بدون گل قفل شد او تصمیم گرفت از وینسیوس جونیور استفاده کند. جونیور نیز به خوبی جواب اعتماد این مربی را داد و با استفاده از فرصت شوتی که به دست آورده بود، موفق شد روی گل اول تیمش تاثیرگذار باشد. سولاری به خوبی این بازیکن را از تیم دوم رئال مادرید می شناسد و از توانایی های او و کمک هایی که می تواند به تیم انجام دهد، آگاه است. 

این اتفاق برای سرجیو رگیلون نیز رخ داد که علیرغم عدم حضور مارسلو در بازی های رئال مادرید به دلیل مصدومیت تنها در یک بازی برابر زسکا مسکو فرصت حضور در زمین را پیدا کرد. سولاری در بازی برابر رئال وایادولید تصمیم گرفت با توجه به عدم حضور مارسلو و کارواخال از اودریوزولا و رگیلون استفاده کند. تصمیم منطقی دیگر این مربی تعویض ایسکو و کاسمیرو بود که باعث افزایش میل هجومی در تیم شد. سولاری تصمیماتی را اتخاذ می کند که لوپتگی نمی کرد. اگر صحبت از شانس باشد باید گفت که هر دو مربی به اندازه خودشان خوش شانس بودند. اما اگر تلاشی انجام نشود، پیروزی به دست نخواهد آمد.

1070