سرمربی سابق رئال مادرید به لیگ مکزیک رفت

سرمربی سابق رئال مادرید به لیگ مکزیک رفت

پایگاه خبری فوتبالی – سانتیاگو سولاری، بازیکن سال‌ها نه چندان دور تیم رئال مادرید که برای مدتی ۲ فصل پیش هدایت لوس بلانکو را هم بر عهده گرفته بود به عنوان سرمربی تیم کلاب آمریکا انتخاب شد.

به گزارش فوتبالی، مدت کوتاهی پس از جدایی میگوئل هررا که سرمربی تیم کلاب آمریکای مکزیک بود رسما از سوی باشگاه اعلام شد سولاری سرمربی این تیم می‌شود و در فصل آینده (هم اکنون لیگ مکزیک تعطیل است و ۱۰ روز دیگر فصل جدید آغاز می‌شود) روی نیمکت آمریکا خواهد نشست. کلاب آمریکا در فصل گذشته به نیمه نهایی مسابقات لیگ مکزیک رسید.

سولاری به عنوان بازیکن  سال‌ها پیش بازی خود را از تیم ریورپلاته آغاز کرد و سپس به اتلتیکو مادرید رفت. او پس از اتلتیکو پیراهن رئال و بعد اینتر را پوشید و سابقه حضور در سن لورنزو، مکزیک آتلانته و پنارول اروگوئه را هم در کارنامه خود دارد. سولاری ۱۱ بار برای تیم ملی آرزانتین بازی کرده اما سابقه حضور در هیچ تورنومنت معتبری به همراه تیم ملی آرژانتین را ندارد.

او پس از ناکامی لوپتگی روی نیمکت رئال مادرید نشست اما از سال ۲۰۱۳ در کادر مربیگری رئال حضور داشت. سولاری در راه نشستن روی نیمکت کلاب آمریکا رقبایی چون سیبولدی، آنتونیو محمد و خاویر کایخا را شکست داد.

1101