کامورانزی: رونالدو ده ها گل خواهد زد

کامورانزی: رونالدو ده ها گل خواهد زد

سایت رسمی فوتبالی - مائورو کامورانزی قبول دارد که کریستیانو رونالدو در ایتالیا فضای کمتری در اختیار دارد اما مطمئن است که او این فصل ده ها گل برای یوونتوس به ثمر خواهد رساند. 

به گزارش فوتبالی، عدم موفقیت رونالدو در گلزنی در دو دیدار اول سری آ باعث شده تا بسیاری درباره تکرار رکورد گلزنی او در یووه مردد شوند اما کامورانزی باور دارد که قدرت بی اندازه او و درک متقابل یووه می تواند این شرایط را بگذراند. 

وینگر سابق ایتالیا به توتو اسپرت گفت: " ما درباره بازیکنی صحبت می کنیم که بیش از 500 گل به ثمر رسانده و کیفیتی استثنایی دارد. این که او در دو دیدار اول خود گلزنی نکرده هیچ معنای خاصی ندارد. اتفاقی است که رخ می دهد. او پیش از پایان فصل ده ها گل خواهد زد. او قدرت، سرعت و تکنیک دارد. بسیاری از تیم ها در ایتالیا با مدافعان زیاد در نیمه زمین خودی دفاع می کنند. او محدودیت فضا دارد بنابراین باید به درک متقابل با هم تیمی های خود برسد. بهترین راه تغذیه او این است که زمانی توپ به رونالدو سپرده شود که تنها یک یا دو بازیکن را در پیش داشته باشد اما این اتفاق به ندرت در ایتالیا رخ می دهد. مطمئنا بازیکنان یوونتوس با کیفیت بالای خود کار سختی برای درک همدیگر ندارند. یوونتوس بازیکنان بسیار خوبی در خط حمله دارد و همه می توانند در کنار هم بازی کنند و هرکدام از اهمیت بسیاری برخوردارند. آلگری باید تغییراتی را اعمال کند و شرایط تیم را بالا نگه دارد. "