برناردو سیلوا: مورینیو یکی از بهترین مربیان حال حاضر دنیاست

برناردو سیلوا: مورینیو یکی از بهترین مربیان حال حاضر دنیاست

وبسایت رسمی برنامه نود - برناردو سیلوا، هافبک پرتغالی تیم منچسترسیتی به تعریف و تمجید از مورینیو پرداخت و او را یکی از بهترین مربیان جهان نامید.

به گزارش وبسایت نود، با وجود رقابت شدید دو تیم شهر منچستر برای قهرمانی در لیگ برتر انگلستان، برناردو سیلوا به تمجید از سرمربی شیاطین سرخ پرداخت.

به نقل از وبسایت گل، هافبک سابق موناکو در تابستان گذشته با مبلغ چهل و سه میلیون پوند به منچسترسیتی پیوست. او در فصل پیش موفق شد همراه با موناکو به قهرمانی لوشامپیونه دست پیدا کند. این هافبک بیست و سه ساله در مصاحبه با در خصوص مورینیو گفت:

مورینیو کسی است که اهمیت زیادی به فوتبال پرتغالی می دهد و حرف های زیادی در این زمینه دارد. من برای او احترام زیادی قائل هستم. من آخرین بار او را در فرودگاه ملاقات کردم و برای مدت کوتاهی نیز با یک دیگر حرف زدیم. واضح است که او در تیم رقیب است و من می خواهم او را شکست دهم، اما با این وجود به او و تمام دستاورد هایش احترام می گذارم.

در حال حاضر منچسترسیتی با بیست و پنج و منچستریونایتد با بیست امتیاز در رتبه های اول و دوم لیگ برتر قرار دارند. این دو تیم در روز ده دسامبر در ورزشگاه الدترافورد به مصاف یک دیگر خواهند رفت.

4416