توصیه هافبک منچسترسیتی به استعداد پرتغالی: پیشنهاد منچستریونایتد را رد کن

توصیه هافبک منچسترسیتی به استعداد پرتغالی: پیشنهاد منچستریونایتد را رد کن

پایگاه خبری فوتبالی - برناردو سیلوا ستاره منچسترسیتی به ژائو نوس ستاره پرتغالی بنفیکا توصیه کرد به جای رفتن به منچستریونایتد، به سیتی بپیوندد.

به گزارش فوتبالی، چند ماهی است که شیاطین سرخ از نزدیک عملکرد ژائو نوس ستاره بنفیکا را زیر نظر دارند و حتی حاضر هستند بیش از 100 میلیون یورو برای خرید او به باشگاه پرتغالی پرداخت کنند. حالا برناردو سیلوا که در تیم رقیب توپ می زند به این هافبک دفاعی 19 ساله توصیه کرد که به تیم او و پپ گواردیولا بپیوندد. 

وینگر 29 ساله سیتی گفت: "من با ژائو نوس صحبت کردم و به او گفتم به منچسترسیتی بپیوندد. خیلی تصمیم آسانی نیست. او بازیکنی است که به خاطر درخشش در فصل گذشته، حالا باشگاه های زیادی خواهانش هستند. به عنوان یک پرتغالی او را تحسین می کنم و واقعاً دوست دارم او را در کنار خودم ببینم، اما همچنین بهترین چیزها را برای ژائو آرزو می کند. نیازی به متقاعد کردن او ندارم، چون ژائو به کارش ایمان دارد. باشگاه های زیادی او را می خواهند و حالا وقت تصمیم گیری است و امیدوارم بهترین تصمیم را بگیرد و با همین انرژی به فوتبال بازی کردن ادامه دهد. آینده بسیار درخشانی در انتظار ژائو نوس است."

4416