درخواست ویژه لاپورتا از فلیک؛ گرفتن انتقام از بایرن مونیخ

درخواست ویژه لاپورتا از فلیک؛ گرفتن انتقام از بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا و بایرن مونیخ، چهارشنبه دوم آبان ماه در ورزشگاه مونتجوئیک به مصاف هم می روند و باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی رقم می خورد و در نهایت در این بازی حساس چمپیونزلیگی چه نتیجه ای به دست می آید.

به گزارش فوتبالی ، در سال 2020 وقتی که هانسی فلیک سرمربی بایرن مونیخ بود، موفق شد بارسلونا را با نتیجه هشت بر دو در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شکست بدهد. حالا هانسی فلیک سرمربی بارسلونا است و به عنوان سرمربی بارسا باید به مصاف بایرن مونیخ برود. همین قضیه موجب شده است تا لاپورتا یک درخواست ویژه از هانسی فلیک داشته باشد.

به نقل از روزنامه آ اس اسپانیا، لاپورتا با توجه به این که هانسی فلیک این توانایی را دارد که برد های پر گل را رقم بزند، از او خواسته است که یک پیروزی شیرین را برای بارسلونا مقابل بایرن مونیخ به دست بیاورد. لاپورتا به فلیک گفته است:" اگر بتوانی بایرن مونیخ را به شکلی سنگین شکست بدهی برای ما عالی خواهد بود اما اگر یک برد معمولی هم به دست بیاید، باز هم خوب است."

بارسا در سال های اخیر شکست های زیادی مقابل بایرن مونیخ داشته است و همین قضیه موجب شده است تا لاپورتا از فلیک بخواهد که بایرن مونیخ را شکست بدهد.

1471