تایید ضمنی یک مسئول؛ امضای نکونام جعل شده است!

تایید ضمنی یک مسئول؛ امضای نکونام جعل شده است!

پایگاه خبری فوتبالی- ماجرای تغییر در قرارداد جواد نکونام با باشگاه استقلال در حال تبدیل شدن به یک معضل بزرگ برای این باشگاه است. 

به گزارش فوتبالی، چند روز پیش بود که اتفاق عجیبی افتاد. وکیل جواد نکونام اعلام کرد که موکلش به دلیل برکناری بدون توافق او از باشگاه استقلال شکایت کرده است و قرار است یک شکایت دیگر هم به اتهام جعل قراردادش با این باشگاه ثبت خواهد کرد.

چیزی از اعلام این خبر نگذشته بود که موکل نکونام خودش این خبر را رد کرد و گفت نکونام گفته هیچ شکایتی از استقلال ندارد. البته به نظر می‌رسید نکونام به دلیل واکنش تند هواداران استقلال در فضای مجازی از شکایت انصراف داده است.

حالا ماجرای جعل چیست؟ گفته می‌شود باشگاه استقلال برای این که هزینه‌هایش از سقف بودجه عبور نکند قرارداد نکونام را که 32 میلیارد تومان بوده نصف کرده و با مبلغ 16 میلیارد تومان در سازمان لیگ ثبت کرده است.

این مساله ابتدا توسط محمدحسین میثاقی در برنامه فوتبال برتر اعلام شد. کمی بعد در همان روزی که داود حقدوست مشاور فرشید سمیعی آن نشست خبری عجیب را برگزار کرد نکونام در پاسخ به او در یک مصاحبه طوفانی گفت: «آقای سمیعی کاری کرده است که اگر بگویم باید از فوتبال برود. کار اشتباهی بدون اجازه من انجام داده که اصلاً اجازه این کار را نداشته است.»

حالا مشخص شده است که منظور نکونام از آن حرف همین ماجرا بوده است. اما شنیده می‌شود که جواد نکونام از وکیلش خواسته از شخص فرشید سمیعی به دلیل جعل امضا شکایت کند چرا که معتقد است امضای پای برگه توافقنامه‌ای که در آن قید شده نکونام دستمزدش را کاهش داده، متعلق به او نیست!

حالا اما سایت روزنامه خبر ورزشی نوشته است که یکی از مقام‌های ارشد سازمان لیگ پس از رویت امضای نکونام و تطبیق آن با امضای او در قرارداد با استقلال، تایید کرد این که در برگه تفاهم نامه استقلال، امضایی که کنار نام جواد نکونام آمده متعلق به خود او نیست و جعل شده است!

تصور این که چنین اتفاقی در باشگاه استقلال افتاده بسیار ترسناک و نگران کننده است. اگر ماجرای جعل اثبات شود می‌توان گفت یک رسوایی بزرگ در باشگاه استقلال رخ داده است. رسوایی بزرگ و کم‌نظیری که می‌تواند به اعتبار این باشگاه هم لطمه بزند.

1359