جمله قصار فرشید سمیعی درباره قرارداد بوسنیایی‌ها؛ همیشه سرمربی، بازیکن انتخاب نمی‌کند!

جمله قصار فرشید سمیعی درباره قرارداد بوسنیایی‌ها؛ همیشه سرمربی، بازیکن انتخاب نمی‌کند!

پایگاه خبری فوتبالی- مدیرعامل استقلال درباره جنجال خریدهای بوسنیایی استقلال، توضیحات قابل توجهی و می شود گفت قصاری دارد.

به گزارش فوتبالی، بر اساس جملات فرشید هاشم سمیعی در برنامه تلویزیونی مجله فوتبال شبکه خبر، وردان کیوسفسکی و آلمدین زیلکیچ زمانی جذب شدند که سرنوشت جواد نکونام روی نیمکت استقلال مشخص نبود و به همین دلیل مدیران استقلال و هلدینگ خلیج فارس تصمیم گرفتند با این دو بازیکن قرارداد امضا کنند. نفراتی که هر چند مشخص شده از چه کانالی وارد تیم استقلال شدند اما مورد تایید نکونام قرار نگرفته بودند و حتی باعث بروز اختلافات هم شده است. در نهایت هم نکونام اعلام کرد نیازی به زیلکیچ و کیوسفسکی ندارد اما به هر ضرب و زوری که بود، زیلکیچ در استقلال ماندنی شد و گفته شده کیوسفسکی نزدیک به درهای خروج قرار گرفته است.

ظاهرا باشگاه استقلال قصد دارد به‌شکلی دوستانه با کیوسفسکی فسخ کند اما اگر این دروازه‌بان بوسنیایی راضی به فسخ نباشد، مدیریت استقلال باید تمام مطالبات او یعنی مبلغ یک میلیون دلار را پرداخت کند.

فرشید هاشم سمیعی امروز درباره اینکه این دو بازیکن اسپانیایی چگونه وارد استقلال شدند، گفت:" یک چیزی در ایران جا افتاده است که همیشه باید مربی بازیکن انتخاب کند، در صورتی که در دنیای فوتبال همیشه اینگونه نیست. ما سبک‌های مختلفی داریم. در انگلیس صفر تا صد در اختیار سرمربی است، ولی در اسپانیا و فرانسه طور دیگری است .در استقلال صفر تا صد انتخاب بازیکن برعهده سرمربی است".

معلوم نیست تا چه اندازه توضیح مدیرعامل استقلال، مورد تایید رسانه‌ها و همچنین هواداران این تیم قرار خواهد گرفت اما اگر در استقلال صفر تا صد انتخاب بازیکن بر عهده سرمربی است پس چرا در دورانی که تکلیف نکونام مشخص نبود و قرار بود سرمربی نماند، مدیران باشگاه و هلدینگ صبر نکردند که سرمربی جدید انتخاب شود و بعد برای استقلال با نظر سرمربی جدید بازیکن بگیرند؟ جمله فرشید هاشم سمیعی، خیلی قصارتر از قصار است!

5793