ستاره بارسلونا دوباره مصدوم شد

ستاره بارسلونا دوباره مصدوم شد

پایگاه خبری فوتبالی - فرنکی دی یونگ ستاره هلندی بارسلونا دوباره مصدوم شده و بازی کردنش مقابل سویا در هاله ای از ابهام قرار دارد.

به گزارش فوتبالی، فرنکی دی یونگ از ماه آوریل به خاطر مصدومیت مچ پا نتوانسته برای بلوگرانا به میدان برود و حتی غیبت او به ضرر تیم ملی هلند شد، چون او نتوانست در مسابقات یورو 2024 حضور پیدا کند. دی یونگ ابتدای فصل 2024-25 را از دست داد و انتظار می رفت که در بازی با یک شنبه شب مقابل سویا حضور داشته باشد.

در ابتدای این ماه، دی یونگ دو بار به صورت تعویضی در لیگ قهرمانان اروپا مقابل یانگ بویز و در لالیگا مقابل آلاوز به میدان رفت. در این دیدارها به نظر می رسید حالش خوب است و می تواند در ترکیب اصلی قرار بگیرد، اما آدریا آلبتس اعلام کرده که ستاره سابق آژاکس از ناحیه عضلانی مصدوم شده و احتمالاً بازی کردنش مقابل سویا کم است. 

هانسی فلیک سرمربی بارسلونا قصد داشت هرچه زودتر از دی یونگ در خط هافبک استفاده کند، اما با این مصدومیت، نقشه های او نقش بر آب شد و گفت: "باید ببینیم فردا چه حالی دارد. دیروز کمی احساس ناراحتی داشت و امروز در تمرینات گروهی شرکت کرد، اما مصدوم شد. می خواستم او را بازی بدهم، اما حالا باید شرایطش را بررسی کنیم."

4416