ستاره هلندی، مهره قابل اعتماد هانسی فلیک در بارسلونا

ستاره هلندی، مهره قابل اعتماد هانسی فلیک در بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی- فرنکی دی یونگ، یکی از مهره‌های غیرقابل فروش برای هانسی فلیک در بارسلونا است.

به گزارش فوتبالی، پس از انتخاب هانسی فلیک به‌عنوان سرمربی بارسلونا، گمانه‌زنی‌ها در خصوص بازیکنان مورد اعتماد او در تیم آغاز شده است. گفته می‌شود که این سرمربی آلمانی به پتانسیل تیم فعلی بارسلونا باور دارد و عقیده دارد که با بازیکنان فعلی هم می‌تواند در همه جام‌ها رقابت کند. یکی از بازیکنان مورد علاقه او در بارسلونا، فرنکی دی یونگ است.

هانسی فلیک پس از امضای قرارداد با بارسلونا، در بازدیدی که از شهرک ورزشی و امکانات باشگاه بارسلونا داشت، چند دقیقه‌ای با فرنکی دی یونگ، هافبک هلندی تیمش صحبت کرد. به گزارش نشریه اسپانیایی موندو دپورتیوو، فرنکی دی یونگ برای هانسی فلیک و بارسلونا یک مهره غیرقابل ‌لمس و غیرقابل فروش به حساب می‌آید. سرمربی آلمانی او را مهره‌ای کلیدی در تیمش می‌داند و می‌خواهد او را به اوج دوران فوتبال خود برساند.

فرنکی دی یونگ در فصلی که گذشت، نتوانست آنطور که باید و شاید انتظارات را برآورده کند. او در سه مقطع متفاوت از فصل دچار مصدومیت شد و در اکثر بازی‌ها غایب بود. خیلی از کارشناسان و هواداران، بدنسازی ضعیف کادر ژاوی هرناندز را عامل اصلی مصدومیت‌های پی‌درپی می‎‌دانستند و حالا امید دارند که با ورود هانسی فلیک، شرایط بدنی بازیکنان این تیم بهبود پیدا کند.

دی یونگ یکی از بازیکنانی است که دستمزد زیادی از باشگاه دریافت می‌کند و مدیران قصد دارند برای ایجاد فضای خالی در مجموع دستمزدها دستمزد او را کاهش دهند و قرارداد جدیدی امضا کنند. اگر این هافبک هلندی راضی به کاهش مبلغ دستمزد خود شود، احتمالا مدیران باشگاه نیز با ماندنش موافقت می‌کنند.

1428