ماموریت ویژه هانسی فلیک در بارسلونا مشخص شد

ماموریت ویژه هانسی فلیک در بارسلونا مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی- فرنکی دی یونگ، هافبک هلندی بارسلونا پس از گذراندن مدت طولانی مصدومیت شب گذشته در برابر یانگ بویز به میدان رفت و در دقایق پایانی برای تیمش بازی کرد و هانسی فلیک نیز اعلام کرد که ماموریت ویژه‌ای بازگردندن دی یونگ به سطح ایده‌آل است.

به گزارش فوتبالی، فرنکی دی یونگ یکی از مصدومان مهم این فصل بارسلونا بود که شب گذشته پس از مدت‌ها به میادین بازگشت و برای تیمش بازی کرد. او در دقایق پایانی بازی بارسا با یانگ بویز به میدان رفت تا به شرایط بازی برگردد. او حالا برای تقابل با دپورتیوو آلاوز آمادگی بالاتری دارد و باید دید آیا هانسی فلیک از این بازیکن در ترکیب اصلی خود استفاده می‌کند یا خیر؟

پس از پایان بازی هانسی فلیک در کنفرانس مطبوعاتی خود از بازگشت فرنکی دی یونگ ابراز امیدواری و خوشحالی کرد. سرمربی آلمانی بارسا در این رابطه گفت: "بازی امروز برای فرنکی دی یونگ مهم بود، چون به تازگی از مصدومیت رهایی یافته و خوشحال‌کننده بود که توانست دقایقی بازی کند. من دوست داشتم که زودتر از این بازیکن استفاده کنم، اما عجله نکردم و در زمان مناسب او را به میدان فرستادم. امیدوارم که در بازی بعدی بتواند دقایق بیشتری به میدان برود و بیشتر برای ما بازی کند. او پیش از مصدومیت یکی از بازیکنان تاثیرگذار تیم بود و حالا ما می‌خواهیم به او زمان بدهیم تا به سطح بالای خود برسد."

فلیک همچنین در ادامه گفت: "در حال حاضر ماموریت ویژه من در بارسلونا این است که فرنکی دی یونگ را به بالاترین سطح خود برسانم. می‌دانم که ارزش صبر کردن دارد. من پتانسیل بالایی در او می‌بینم."

1428