عدم‌علاقه سرمربی نیوکاسل برای هدایت تیم ملی انگلیس

عدم‌علاقه سرمربی نیوکاسل برای هدایت تیم ملی انگلیس

پایگاه خبری فوتبالی- ادی هاو تمایلی به ترک نیوکاسل یونایتد برای سرمربیگری انگلیس ندارد و در جمع کلاغ‌زاغی‌ها بسیار خوشحال است.

به گزارش فوتبالی، و به نقل از تلگراف اسپورت، اگرچه نام ادی هاو در فهرست اتحادیه فوتبال انگلیس برای جانشینی گرت ساوت‌گیت، دیده می‌شود، اما هیچ گفتگویی با او صورت نگرفته است.

دلیل این امر آن است که تمرکز او تنها روی نیوکاسل است و او تمایلی به هدایت سه‌شیرها ندارد. در سوی دیگر، مشاوران هاو به این نتیجه رسیده‌اند که اتحادیه فوتبال انگلیس می‌خواهد به لی کارسلی، سرمربی موقت تیم ملی، فرصت بدهد تا خود را ثابت کند.

با این وجود، شکست شرم‌آور انگلیس از یونان در لیگ ملت‌ها در پنجشنبه شب و نمایش آشفته و پر هرج و مرج این تیم، سؤالات جدی را در مورد مناسب بودن کارسلی برای این نقش، برانگیخته است.

این موضوع می‌تواند به این معنی باشد که اتحادیه فوتبال انگلیس دوباره با هاو و همچنین سایر نامزدهای احتمالی تماس بگیرد. آینده هاو در سنت جیمز پارک در این فصل پس از جدایی متحد اصلی او یعنی آماندا استاویلی که مالک سابق باشگاه بود، و همچنین جدایی دن اشورث، مدیر ورزشی باشگاه در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.

اشورث در تیرماه امسال، جای خود را به پل میچل داد و رابطه او با هاو گاهی اوقات تیره و تار بوده است.

با این حال، با وجود تنش قابل توجه در سال جاری، این مشکلات کاهش یافته و کادر فنی و مدیران در سنت جیمز پارک برای پنجره نقل و انتقالات ژانویه برنامه‌ریزی می‌کنند.

دارن ایلس، مدیر اجرایی نیوکاسل، در تیرماه امسال اصرار داشت که باشگاه، پیشنهاد اتحادیه فوتبال انگلیس برای هاو را رد خواهد کرد. قرارداد هاو همچنین حاوی بند آزادسازی بیش از ۶ میلیون پوندی است است که پرداخت ان برای اتحادیه فوتبال انگلیس دشوار است.

 

۱۰۳۳