نیوکاسل مشتری جدید فوق ستاره رئال مادرید

نیوکاسل مشتری جدید فوق ستاره رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی- نیوکاسل یونایتد در مسیر جذب گرت بیل با تاتنهام رقابت خواهدکرد.

به گزارش فوتبالی، بیلِ 32 ساله از زمان انتقال از تاتنهام با 85.3 میلیون پوند، هشت فصل حضور در رئال مادرید را تجربه کرده و چهار بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده‌است. اما به نظر می رسد دوران حضور وینگر ولزی در برنابئو رو به پایان است. قرارداد بیل در پایان فصل به پایان می رسد و کارلو آنچلوتی، سرمربی باشگاه، جدایی او را تایید کرده‌است.

به نقل از اِل‌ناسیونال، نیوکاسل درحال حاضر در مسیر جذب این بازیکن از تاتنهام پیشی گرفته‌است. اگر بیل تاتنهام را انتخاب کند، برای سومین مقطع پیراهن این باشگاه را برتن خواهد کرد. محمد بن سلمان، رئیس PIF (صندوق سرمایه گذاری عمومی عربستان سعودی) که نوامبر گذشته مالکیت باشگاه نیوکاسل را بر عهده گرفت، ظاهراً می خواهد بیل اولین خرید بزرگ پروژه جدید این باشگاه باشد.

یکی از عوامل کلیدی در جذب بیل، توافق برسر دستمزد او خواهد بود. بیل در رئال‌مادرید 500 هزار پوند در هفته دستمزد دارد. البته کاهش دستمزد او پس از ترک مادرید امری طبیعی‌است، اما اینکه باشگاه‌های مقصد با دستمزد جدید او موافقت کنند یا خیر در طول زمان مشخص می‌شود.

فاتح 4 لیگ قهرمانان اروپا، فصل گذشته را به صورت قرضی از کهکشانی‌ها به اسپرز آمد. او 16 گل در تمام مسابقات برای لندنی‌ها به ثمر رساند.

9719