نیوکاسل رقیب جدید رئال مادرید در جذب مدافع چلسی

نیوکاسل رقیب جدید رئال مادرید در جذب مدافع چلسی

پایگاه خبری فوتبالی - نیوکاسل هم به جمع مشتریان آنتونیو رودیگر مدافع آلمانی چلسی اضافه شد. 

به گزارش فوتبالی، قرارداد رودیگر با آبی‌های لندن در 30 ژوئن به پایان می‌رسد و هنوز برای تمدید قرارداد با سران چلسی به توافق نرسیده است. رودیگر درخواست حقوق 200 هزار پوند در هفته را کرده و همین مسئله باعث شده تا چلسی در مذاکرات کمی عقب بکشد. 

به نقل از مارکا، در پنجره نقل و انتقالاتی ژانویه، سران نیوکاسل برای اولین بار دست به کار شدند و بازیکنانی همچون کیران تریپیر، کریس وود، برونو گیمارش و دن برن را به تیم اضافه کردند و حالا تلگراف مدعی است که آن‌ها قصد تقویت کردن نیروی تدافعی خود برای فصل آینده را دارند و می‌خواهند در این راه رودیگر را به خدمت بگیرند. 

در این میان رئال مادرید چند وقتی است که شرایط مدافع آلمانی را زیر نظر دارد تا برای فصل آینده او را مجانی به خدمت بگیرد. با اینکه لوس بلانکوس در این فصل از زوج محکم داوید آلابا و ادر میلیتائو در قلب خط دفاعی استفاده می‌کند، اما کارلو آنچلوتی صراحتا اعلام کرده این باشگاه نیاز به یک مدافع وسط باتجربه برای فصل بعد دارد. 

رودیگر از روز اول ژانویه اجازه مذاکره با دیگر باشگاه‌ها را پیدا کرده، اما می‌خواهد که بعد از پایان فصل راجع به آینده‌اش تصمیم بگیرد. 

4416