عکس؛ حمله به سرمربی نیوکاسل در کنار زمین

عکس؛ حمله به سرمربی نیوکاسل در کنار زمین

پایگاه خبری فوتبالی - ادی هاو سرمربی نیوکاسل توسط یکی ار طرفداران مورد حمله قرار گرفت.

به گزارش فوتبالی، ادی هاو در اواخر بازی پر تنش تیم های نیوکاسل و لیدز یونایتد توسط یکی از هواداران هل داده شد. نیروهای حفاظتی ورزشگاه الند رود مجبور شدن این هوادار را که بدون اجازه وارد زمین بازی بود و به سرمربی نیوکاسل حمله کرده بود را از زمین به زور بیرون کنند.

دوربین ها تصاویری از لحظه ورود این فرد مزاحم از دل جمعیت به داخل زمین و ورود به بخش مشخص شده مربوط به مربیان در کنار زمین را ثبت کردند. این صحنه جنجالی هنگامی اتفاق افتاد که بازی در دقایق پایانی خود و با نتیجه 2-2 به سر می‌برد. تیم نیوکاسل منتظر ارسال شدن توپ از روی ضربه ایستگاهی خطرناکی در نزدیکی محوطه جریمه بودند، ضربه آزادی که در نتیجه خطای جونیور فیرپو و اخراج او در نتیجه کارت زرد دوم به دست آمده بود. کیران تریپیر پشت توپ ایستاده بود که فردی از جمعیت ملتهب روی سکو ها به زمین بازی یورش آورد و ادی هاو سرمربی کلاغ ها را هل داد، سپس نیروهای حفاظتی استادیوم او را به بیرون از زمین بازی بردند.

این اتفاق پایانی هیجانی را برای بازی ای که پر از برخورد بود به ارمغان آورد، بازی که در نتیجه آن تیم ادی هاو که در کل فصل روندی عالی را سپری کرده بود برای چندمین بازی متوالی امتیاز از دست داد تا جایگاه سومی خود را در خطر بیشتری ببیند و تیم هایی را که پشت سر آن ها در تلاش برای کسب سهمیه هستند بیش از پیش امیدوار کند اما در طرف مقابل شاگردان سم آلاردایس که با دو پنالتی کالوم ویلسون توانستد حداقل امتیاز این بازی را کسب کنند و با وجود تنها 2 بازی دیگر کار آن ها به اما و اگر بیشتری کشیده شد و باید منتظر بازی دیگر تیم های منطقه سقوط لیگ بمانند.

2102