سرمربی نیوکاسل گزینه سرمربی‌گری چلسی شد

سرمربی نیوکاسل گزینه سرمربی‌گری چلسی شد

پایگاه خبری فوتبالی- ادی هاو، سرمربی 46 ساله نیوکاسل مورد توجه مدیران باشگاه چلسی قرار گرفته و به لیست گزینه‌های سرمربی‌گری این باشگاه اضافه شده است.

به گزارش فوتبالی، گزارش‌ها حاکی از آن است که صبر هیئت مدیره چلسی در مورد مائوریسیو پوچتینو تمام شده است و اگر او نتواند تا پایان فصل شرایط را تغییر دهد، احتمالا از سمت خود برکنار خواهد شد. اگرچه پوچتینو تازه اولین فصل حضورش در چلسی را پشت سر می‌گذارد، اما فشار انتقادات از این سرمربی آرژانتینی به بیشترین حد خود رسیده است.

چلسی فصل گذشته را در رتبه دوازدهم به اتمام رساند. آن‌ها در این فصل هم شرایط بهتری ندارند و در رده یازدهم جدول قرار دارند. آبی‌ها 19 امتیاز تا کسب سهمیه اروپایی فاصله دارند و به خاطر این آمارهای منفی، مدیران باشگاه عقیده دارند تیمشان از فصل گذشته هیچ پیشرفتی نکرده است.

پس از شکست در فینال جام اتحادیه مقابل لیورپول، پوچتینو بیشتر از همیشه زیر تیغ تیز انتقادات قرار گرفت. مدیران چلسی چند گزینه را برای جانشینی پوچتینو در نظر دارند. روبرتو دی زربی و روبن آموریم جزو گزینه‌های اصلی مدیران چلسی هستند؛ اما حالا بن جیکوبز، خبرنگار سرشناس انگلیسی مدعی شده است که ادی هاو نیز می‌تواند گزینه آبی‌ها برای فصل آینده باشد.

این سرمربی انگلیسی در فصل جاری نتایج خوبی با نیوکاسل به دست نیاورد و احتمالا او هم مثل پوچتینو در تابستان بدون تیم خواهد بود.

صحبت‌هایی در خصوص بازگشت توماس توخل یا ژوزه مورینیو به استمفورد بریج وجود دارد که باید دید در نهایت چه اتفاقی برای نیمکت داغ چلسی رقم می‌خورد.

1428