ادعای ال‌ناسیونال؛ پیشنهاد 40 میلیون یورویی نیوکاسل برای ستاره رئال مادرید رد شد

ادعای ال‌ناسیونال؛ پیشنهاد 40 میلیون یورویی نیوکاسل برای ستاره رئال مادرید رد شد

پایگاه خبری فوتبالی - نشریه ال ناسیونال مدعی است سران رئال مادرید پیشنهاد 40 میلیون یورویی نیوکاسل برای خرید ادن هازارد را نپذیرفته‌اند. 

به گزارش فوتبالی، با شروع پنجره نقل و انتقالات زمستانی، جایگاه ادن هازارد در رئال مادرید متزلزل‌‌تر از همیشه شد. این وینگر 31 ساله در چند فصل اخیر از یک بازیکن کلیدی به یکی از مهره‌های نیمکت نشین تبدیل شده و حتی خروج زین الدین زیدان و روی کار آمدن کارلو آنچلوتی نیز نتوانست شرایط را برای هازارد بهتر کند. او در ابتدای فصل چند باری در ترکیب اصلی قرار گرفت، اما خیلی زود جایگاهش را از دست داد و حالا با درخشش وینیسیوس، رودریگو و مارکو آسنسیو، این وینگر بلژیکی کار خیلی سختی برای رسیدن به ترکیب یازده نفره دارد. 

به نقل از سایت گل، حالا نشریه ال ناسیونال مدعی است که چند روز پیش نیوکاسل برای خرید هازارد دست به کار شده و یک پیشنهاد 40 میلیون یورویی به فلورنتینو پرز داده است، اما گزارشات حاکی از آن است که لوس بلانکوس تنها به پیشنهادات بالای پنجاه میلیون یورو گوش می‌دهند. رئال مادرید برای خرید هازارد 115 میلیون یورو هزینه کرده بود و نمی‌خواهد که در این موضوع بیش از حد ضرر بکند. 

البته گفته می‌شود که مقصد محبوب هازارد، بازگشت به چلسی است و او هیچ علاقه‌ای برای رفتن به نیوکاسل ندارد. 

4416