ستاره نیمکت‌نشین رئال مادرید در رادار نیوکاسل

ستاره نیمکت‌نشین رئال مادرید در رادار نیوکاسل

پایگاه خبری فوتبالی- سبایوس، هافبک اسپانیایی رئال مادرید در این فصل فرصت زیادی برای بازی به دست نیاورد تمایل دارد تا در فصل آینده از رئال مادرید جدا شود.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید در این فصل یکی از بهترین خط هافبک‌های فوتبال اروپا و جهان را در اختیار داشت. آن‌ها با وجود بازیکنانی نظیر ادواردو کاماوینگا، تونی کروس، اورلین شوامنی، فدریکو والورده و البته جود بلینگام، ضعف و کمبودی در میانه میدان نداشتند.

آمادگی هافبک‌های این فصل رئال باعث شد تا بازیکنانی مثل لوکا مودریچ و دنیل سبایوس که در فصول اخیر جزو بازیکنان تاثیرگذار رئال مادرید بودند، به نیمکت تبعید شوند و فرصت کمی برای بازی به دست بیاورند.

به نقل از برخی رسانه‌ها، سبایوس از رقابت با ستارگان خط هافبک رئال مادرید ناامید شده و می‌خواهد در پایان فصل به تیم دیگری منتقل شود تا بلکه فرصت بیشتری برای بازی کردن به دست بیاورد. به گزارش نشریه اسپانیایی موندو دپورتیوو، دقایق کمی در این فصل نصیب سبایوس شده و حالا نیوکاسل تصمیم دارد از این شرایط استفاده کند و او را به خدمت بگیرد. سبایوس خواهان دقایق بیشتری است و از جدایی از رئال مادرید استقبال می‎‌کند.

سبایوس سابقه بازی در لیگ برتر انگلیس را در کارنامه دارد و روزهای خوبی را در لیگ برتر سپری کرده است.

نیوکاسل نیز به دنبال یک هافبک میانی می‌گردد. آن‌ها کانر گلگر را به عنوان هدف اصلی خود زیر نظر دارند، اما ممکن است چلسی به راحتی با جدایی ستاره انگلیسی خود موافقت نکند و کار برای کلاغ‌ها دشوار شود؛ به همین خاطر آن‌ها گزینه‌های دیگری همچون سبایوس را هم در لیست اهداف خود قرار داده‌اند.

1428