ستاره جوان بارسلونا از بازی بعدی به میادین برمی‌گردد؟

ستاره جوان بارسلونا از بازی بعدی به میادین برمی‌گردد؟

پایگاه خبری فوتبالی- فلیک در نظر دارد تا نام پابلو گاوی را در لیست بازیکنان تیمش برای دیدار با سویا قرار دهد و این بازیکن پس از گذشت یک سال به میادین برگردد.

به گزارش فوتبالی، پابلو گاوی یکی از بازیکنان مصدوم بارسلونا است که هنوز در این فصل نتوانسته برای تیمش به میدان برود. او فصل گذشته دچار پارگی از ناحیه رباط صلیبی زانو شد و با گذشت 1 سال هنوز نتوانسته به میادین برگردد. او یک مهره مهم در خط هافبک بارسا به حساب می‌آید و بازگشتش می‌تواند خبر خوبی برای کادر فنی و هواداران بارسلونا باشد. او حالا روزهای آخر دوران نقاهت خودش را سپری می‌کند.

تعطیلات فیفادی می‌تواند فرصت خوبی برای او و دیگر مصدومان بارسلونا باشد تا سریع‌تر سلامت خود را بازیابی کنند. بارسا در اولین بازی خود پس از پایان فیفادی باید به مصاف سویا برود و این مسابقه می‌تواند بازی برگشت چند بازیکن مصدوم بارسلونا باشد. کاتالان‌ها بعد از این بازی باید سریعا برای تقابل با بایرن مونیخ آماده شوند و بازگشت این بازیکنان کمک شایان در دیدار سخت برابر بایرن مونیخ می‌کند.

به نقل از فرناندو پولو، هانسی فلیک شرایط پابلو گاوی را زیر نظر دارد و می‌خواهد برای بازی با سویا نام او را وارد لیست بازیکنان بارسلونا کند. او فکر می‌کند تقابل با سویا فرصت مناسبی برای بازگشت گاوی است.

1428