ادعای عجیب روزنامه نزدیک به نکونام؛ جواد برای منافع ملی به استقلال برگشت!

ادعای عجیب روزنامه نزدیک به نکونام؛ جواد برای منافع ملی به استقلال برگشت!

پایگاه خبری فوتبالی- روایت قابل توجهی درباره دلیل ماندن جواد نکونام در استقلال منتشر شده است. 

به گزارش فوتبالی، پس از شکست استقلال در دربی، بار دیگر هواداران استقلال در فضای مجازی و البته فضای واقعی خواهان اخراج جواد نکونام شدند اما در اتفاقی کم‌سابقه، نکونام پیش‌قدم شد و با انتشار متنی، تلویحا با استقلال، خدحدافظی داد. نکونام نوشت: "می‌خواهم بروم، چون به خاطر دشمنی با من می‌خواهند استقلال را از بین ببرند، به خاطر استقلال و هوادار استقلال می‌روم تا این تیم بیشتر از این‌ها لطمه نخورد. من وظیفه خود مي‌دانم به خاطر کسب نتایج اخیر از هواداران استقلال عذرخواهی کنم، به خاطر همه کم و کاستی‌ها و ناراحتی‌ها و رنجش خاطر آنها و امیدوارم من را ببخشند.‌ من همه تلاشم را کردم اما اجازه ندادند".

او به خوبی می‌دانست در آستانه دیدار با السد قطر با این خداحافظی مخالفت می‌شود و بنابراین این شانس را خواهد داشت تا با برتری مقابل این تیم قطری بار دیگر در سمت خود ابقا شود. مطابق برنامه نکونام، باشگاه با استعفای او مخالف کرد و در بیانیه‌ای نوشت: "با عنایت به استعفای سرمربی محترم تیم فوتبال استقلال، آقای جواد نکونام در مورخ ۵ مهرماه ۱۴۰۳ از سرمربیگری تیم فوتبال بزرگسالان، پس از تشکیل جلسه هیات‌مدیره و بررسی‌های لازم، اعضای هیات‌مدیره استقلال به این جمع‌بندی رسیدند که با توجه به زمان باقی‌مانده تا بازی برابر السد قطر در رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا و حساسیت موجود، سرمربی تیم و اعضای کادرفنی کما فی‌السابق بر مفاد قرارداد حرفه‌ای با باشگاه استقلال پایبند باشند و با انگیزه و قدرت به فعالیت خود ادامه دهد".

نکونام هم طبق روال سابق در تمرین استقلال حاضر شد اما در این بین یکی از روزنامه‌های نزدیک به سرمربی استقلال، دلیل عجیب و خنده‌داری را برای بازگشت نکونام مطرح کرده است. این روزنامه مدعی شده نکو به‌علت منافع ملی و ابعاد مختلف بازی با السد تصمیم گرفته در استقلال باقی بماند! 

در این بین اما یک سوال مهم ایجاد می‌شود؛ در بازی فولاد و الهلال پای ایران در میان نبود؟ جواد نکونام زمانی که سرمربی فولاد بود در آستانه بازی حساس این تیم برابر الهلال در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا، از سمت خود استعفا کرد و سریعا به ایران بازگشت. هواداران فولاد هنوز این اقدام نکونام را فراموش نکرده و از این سرمربی نفرت دارند.

در آن زمان بحث منافع ملی مطرح نبود و حالا که نکونام در استقلال حضور دارد و اهالی فوتبال بر این عقیده هستند که او به خاطر منافع شخصی استقلال را رها نمی‌کند، بحث منافع ملی پیش کشیده شده است؟ هواداران استقلال دیگر دل خوشی از جواد ندارند و شاید بهتر باشد او با کسب هر نتیجه‌ای پس از بازی با السد از نیمکت استقلال خداحافظی کند.

۵۷۹۳