فرشته نجات جواد نکونام؛ چو VAR نباشد تن من مباد!

فرشته نجات جواد نکونام؛ چو VAR نباشد تن من مباد!

پایگاه خبری فوتبالی- استقلال از حضور VAR در لیگ برتر سود کرده است.

به گزارش فوتبالی، سرانجام پس از کش‌وقوس‌های فراوان، VAR به لیگ بیست‌وچهارم رسید و فعلا در مسابقاتی که یکطرف آن استقلال و پرسپولیس هستند، از این تکنولوژی استفاده می‌شود. البته که این هفته در بازی آلومینیوم و نساجی هم از VAR استفاده شد.

استقلالی‌ها در فصل گذشته لیگ برتر اعتقاد داشتند داوری‌ها به ضرر آن‌ها بوده است و با حضور VAR بخش اعظمی از مشکلات حل می‌شود. اکنون در لیگ بیست‌وچهارم VAR حضور دارد و استقلال در دو مسابقه از این فناوری سود برده است.

استقلال در دیدار با شمس‌آذر قزوین با نتیجه دو بر یک پیروز شد، گل دوم آبی‌های تهران در شرایطی به‌ثمر رسید که ابتدا داور به‌دلیل آفساید این گل را مردود اعلام کرد اما پس از بررسی VAR گل استقلال سالم اعلام شد تا سه امتیاز مهم به حساب نکونام واریز شود.

در هفته دوم هم VAR دوباره به داد جواد نکونام و تیمش رسید. آبی‌های پایتخت دو بار از حریف خود عقب افتادند اما به‌لطف این تکنولوژی و اعلام دو پنالتی متوالی، حداقل یک امتیاز را از این دیدار حساس کسب کردند.

تا این لحظه VAR جواد نکونام را از یک تساوی و یک شکست فراری داده و باید دید در ادامه فصل این فناوری باز هم به سود استقلال خواهد بود یا نه. 

مشخصا حضور VAR به سود فوتبال ایران است و باید امیدوار بود در تمامی مسابقات لیگ برتر از این تکنولوژی استفاده شود تا در حق هیچ تیمی اجحاف نشود.

۵۷۹۳