آژیر قرمز برای استقلال؛ سه بازی بدون برد در لیگ برتر!

آژیر قرمز برای استقلال؛ سه بازی بدون برد در لیگ برتر!

پایگاه خبری فوتبالی- استقلال در سه بازی اخیر لیگ برتری خود موفق به کسب پیروزی نشده است.

به گزارش فوتبالی، استقلال در جدول رده‌بندی لیگ بیست‌وچهارم اوضاع جالبی ندارد و اکنون در جایگاه هفتم ایستاده است.

آبی‌های تهران با اینکه در لیگ بیست‌وسوم شروع بسیار خوبی داشتند اما حالا و در فصل جدید لیگ برتر ورق برای آن‌ها برگشته است.

استقلال در هفته اول لیگ برتر شمس‌آذر قزوین را شکست داد اما پس از آن سریال ناکامی‌های نکونام آغاز شد.

آبی‌ها پس از برتری مقابل نماینده قزوین، در مصاف با ملوان و نساجی به نتیجه تساوی رضایت دادند و برابر استقلال خوزستان شکست خوردند.

شکست نکونام مقابل استقلال خوزستان، آغازگر حواشی مختلفی برای آبی‌ها بود. هواداران استقلال پس از این باخت علیه جواد شعار حیا کن، رها کن سر دادند و همین موضوع باعث شد مذاکرات مدیران استقلال با جانشینان نکو انجام شود.

پس از کش‌وقوس‌های فراوان اما نکونام در سمت خود موقتا ابقا شد اما حالا باز هم زنگ خطر برای او و استقلال به صدا درآمده است.

نکونام با اینکه موفق به شکست سه بر صفر الغرافه شد اما مقابل نساجی که استقلالی‌های سابقی مانند کوین یامگا، علی خطیر، منتظر محمد و ساکت الهامی را در خود می‌دید به تساوی ۲-۲ رضایت داد.

آبی‌های تهران اکنون با صدر جدول ۷ امتیاز فاصله دارند و همچنین نسبت به رقیب سنتی خود یعنی پرسپولیس هم سه امتیاز عقب هستند. استقلال روز چهارشنبه باید مقابل پرسپولیسی قرار بگیرد که این روزها شدیدا آماده است و اگر نکونام در این دیدار شکست بخورد، اوضاع بار دیگر برای او پیچیده خواهد شد.

کار به جایی رسیده که دیشب در فضای مجازی این شایعه مطرح شده که هر نتیجه‌ای جز برد استقلال در دربی، می‌تواند منجر به استعفای جواد نکونام شود و باید دید او تا دربی، شرایط تیمش را تغییر خواهد داد یا نه.

۵۷۹۳