زنوزی و طعنه بزرگ به جواد نکونام و سبک دفاعی استقلال!

زنوزی و طعنه بزرگ به جواد نکونام و سبک دفاعی استقلال!

پایگاه خبری فوتبالی - مالک تراکتور احتمالا به صورت خودآگاه یا ناخودآگاه به سبک بازی استقلال با جواد نکونام طعنه زده باشد.

به گزارش فوتبالی، صحبت های دیشب مالک تراکتور با برخی از طرفداران این تیم که برای دلجویی به ملاقات وی رفته بودند، درباره مشکلات این تیم بود اما زنوزی در بین حرفهایش به نکته‌ای اشاره کرد که می‌توان آن را کنایه به جواد نکونام دانست.

مالک تراکتور هنگام گلایه از یکی از گزارشگران شبکه استانی آذربایجان شرقی، گفت که حسین پورحمیدی در بازی جام حذفی با ذوب‌ آهن موفق به مهار چهار پنالتی شده که گزارشگر بازی به جای ستایش از این بازیکن، می‌گوید که بازیکنان حریف بد ضربه زده‌اند.

زنوزی در ادامه به مقایسه عملکرد حسین پورحمیدی با دروازه‌بان دیگری از لیگ برتر پرداخت و بعد از اشاره به اشتباه بزرگ این دروازه‌بان، تعداد کلین‌شیت‌های پورحمیدی را یادآور شد و حرفی زد که به نظر می‌رسد کنایه به جواد نکونام و سیستم بازی استقلال در فصل قبل باشد.

مالک تراکتور مدعی بود اگر تراکتور با سیستم پاکو خمز که یک سیستم هجومی است و مدافعان هم برای پرس باید جلو بیایند، بازی نمی‌کرد و از سیستم استقلال استفاده می‌کرد، حسین ‌پورحمیدی به جای ۱۸ کلین‌شیت، ۲۵ کلین‌شیت در پایان فصل داشت!

صحبتهایی که مطمئنا طعنه ای به سبک بازی دفاعی استقلال با جواد نکونام است؛ موضوعی که فصل گذشته تعداد زیادی از پیشکسوتان استقلال به آن خرده می‌گرفتند و به همین دلیل خواستار برکناری جواد نکونام از استقلال شده‌اند.

1997