حمله مجدد نکونام به سمیعی و هلدینگ

حمله مجدد نکونام به سمیعی و هلدینگ

پایگاه خبری فوتبالی – برتری پرگل استقلال مقابل الغرافه، جواد نکونام را در قبال مدیران باشگاه استقلال و همچنین هلدینگ خلیج فارس، در موضع قدرت قرار داده است.

به گزارش فوتبالی، در حالیکه تا حدود یک هفته مانده به بازی استقلال و الغرافه، تکلیف ماندن یا رفتن نکونام مشخص نبود و به نظر می‌رسید که این مربی مجبور به خداحافظی از نیمکت استقلال شد اما تصمیم نهایی مدیران استقلال، حفظ نکونام بود تا در آستانه بازی با الغرافه، حاشیه جدیدی برای این تیم ایجاد نشود.

البته که طبق اخبار غیررسمی، نکونام چند بازی مهلت دارد تا وضعیت تیمش را بهتر کند وگرنه دوباره بحث کنار گذاشتن او مطرح خواهد شد.

فعلا که نکونام اولین گام را با قدرت پشت سر گذاشته و همین مساله باعث شده تا او در کنفرانس خبری بعد از بازی با الغرافه، سراغ انتقاد از مدیران تیمش برود.

عدم جذب دستیار خارجی و همچنین نامشخص بودن وضعیت مربی بدنساز اسپانیایی استقلال، سوژه نکونام برای حمله به سمیعی و احتمالا هلدینگ بوده است.

سرمربی استقلال گفته است: بیرون تیم کامل نیست. مدیر رسانه‌ای، عکاس و فیلمبردار نداریم. از ابتدای فصل خواستار حضور مربی خارجی بودم که نیاوردند. مربی بدنساز خارجی داریم که نیاوردند. زشت است که دستیار خارجی بخواهیم و نیاید. بازیکنی هم نیاز باشد، می‌گوییم جذب کنند. بیرون ما آشفته است و باید درست شود.

نکونام البته به این نکته اشاره کرده که با سمیعی و شهریاری صحبت کرده و امیدوار است مشکلات حل شود منتها این مصاحبه او را می‌توان یک جورهایی، به چشم اهرم فشار به باشگاه استقلال و همچنین هلدینگ خلیج فارس دانست.

2636