درگیری عجیب مقابل ساختمان باشگاه استقلال؛ هواداران با یکدیگر درگیر شدند!

درگیری عجیب مقابل ساختمان باشگاه استقلال؛ هواداران با یکدیگر درگیر شدند!

پایگاه خبری فوتبالی- فضای متشنج باشگاه استقلال پتانسیل درگیری بین هواداران این تیم را هم ایجاد کرده است.

به گزارش فوتبالی، پس از حدود 11 روز جنجالی و پر از حاشیه در باشگاه استقلال و پس از چند روز مذاکره مدیران هلدینگ خلیج فارس و باشگاه استقلال با چند مربی خارجی و داخلی و در نهایت ناکامی در توافق با آنها، قرار شد جواد نکونام فعلا برکنار نشود و بازی مقابل الغرافه را روی نیمکت استقلال بماند!

ظاهرا نزدیک بودن زمان بازی با الغرافه در لیگ نخبگان آسیا و به توافق نرسیدن با گزینه‌های مدنظر باشگاه و هلدینگ و البته برخی اختلاف نظرها بین باشگاه و هلدینگ برای انتخاب جایگزین نکونام، اصلی‌ترین دلیل ابقای به اصطلاح موقت او بوده است.

به نظر می‌رسد بخش قابل توجهی از هواداران استقلال هم با برکناری نکونام موافق باشند. چرا که به دلیل حاشیه‌ها و جنجال‌های فراوان اما بی‌دلیل او که آرامش را از استقلال گرفته است، حسابی از نکونام دلخور هستند. آنها تقریبا همه گزینه‌‌هایی را که مطرح شده بودند (به جز ایوایلو پتف) به نکونام ترجیح می‌دادند اما حالا با خبر ابقای نکونام مواجه شده‌اند.

در این میان در فضای مجازی هم بین هواداران استقلال اتفاقات عجیبی افتاد. به هر حال بخش نه چندان قابل توجهی از آنها هم طرفدار نکونام بودند و انتظار داشتند به او فرصت بیشتری داده شود. در فضای حقیقی، این افراد ادمین های چند کانال و صفحه مجازی و البته برخی لیدرهای رسمی و غیررسمی استقلال هستند که در صحنه حاضرند و مقابل باشگاه می روند. فصل پیش هم بارها و بارها مقابل باشگاه رفتند و علیه مدیریت سابق تجمع های اعتراضی ترتیب دادند. در چنین تجمعاتی هم گاها اختلاف نظرها و طرفداری از افراد باعث می شود تا درگیریهایی در فضای واقعی علاوه بر فضای مجازی شکل بگیرد.

اما دیروز اتفاق عجیب‌تری افتاد و درگیری این دو گروه در فضای مجازی به درگیری فیزیکی، واقعی و رودررو تبدیل شد. پیش از ظهر دیروز، تعدادی از طرفداران نکونام و تعدادی از هواداران استقلال که در مقابل ساختمان باشگاه استقلال تجمع کرده بودند، به خاطر انتقادهایی که از نکونام داشتند با کسانی که از هلدینگ و باشگاه و خود نکونام داشتند، دقایقی با هم درگیر شد و البته این درگیری به کتک کاری هم کشید. شعارهای یک طرف علیه شهریاری و سمیعی و هلدینگ و شعارهای طرف دیگر علیه نکونام، باعث شد تا حتی نگهبانان هم برای جدا کردن طرفین درگیر وارد شوند. در نهایت با وساطت ها و میانجیگری ها، این درگیریها به پایان رسید و هر دو گروه متفرق شدند. این اتفاقی بود که دیروز افتاد و البته ختم به خیر شد و حتی گزارشگران میدانی رسانه ها هم نتوانستند از آن تصویربرداری کنند چرا که خیلی سریع به پایان رسید.

عملکرد عجیب و غیر قابل دفاع مدیران استقلال باعث شده هیچ کس از وضعیت این باشگاه راضی نباشد. در حال حاضر نه مربیان و نه بازیکنان، نه مدیران باشگاه و مدیران هلدینگ خلیج فارس و نه هواداران از وضعیت این تیم راضی نیستند و همین باعث شده احتمال درگیری بین طرفداران هر کدام از افراد باشگاه بالا برود.

1359