بازی مرگ و زندگی برای نکونام؛ الغرافه، شیشه عمر جواد است؟

بازی مرگ و زندگی برای نکونام؛ الغرافه، شیشه عمر جواد است؟

پایگاه خبری فوتبالی- استقلال باید در هفته اول لیگ نخبگان آسیا مقابل الغرافه قرار بگیرد و سواا این است که این بازی برای نکونام حکم مرگ و زندگی را دارد یا نه؟

به گزارش فوتبالی، “افسوس. باز هم سرابی بیش نبود. حال که دقت می‌کنم می‌بینم، آنچه آن روز بر زمین افکندم، شیشه عمرم بود”. جواد نکونام امیدوار است پس از بازی با الغرافه، شرح حالش مانند این شعر نباشد چراکه تیم قطری به‌سان شیشه عمر نکونام است و اگر او در این مسابقه به پیروزی نرسد، شرایط برای سرمربی آبی‌ها پیچیده می‌شود.

استقلال تهران در هفته سوم لیگ برتر مقابل استقلال خوزستان قرار گرفت و با نتیجه یک بر صفر شکست خورد. هواداران استقلال که از عملکرد تیم محبوب خود ناراضی بودند، پس از این شکست تلخ علیه جواد نکونام شعار حیا کن، رها کن سر دادند.

مدیران استقلال که ظاهرا دنبال بهانه‌ای برای اخراج جواد می‌گشتند، خیلی زود مذاکره با جانشین او را آغاز کردند اما خبری از توافق با استراماچونی،بیلیچ، مجیدی، پتف و یا سایپنتو نبود. البته برخی از اهالی فوتبال نسبت به اقدام عجولانه کادر مدیریتی استقلال منتقد شدند و حتی علی خطیر مدیرعامل وقت آبی‌ها هم که مشکلاتش با نکونام بر هیچ فردی پوشیده نیست در برنامه فوتبال برتر گفت:

“با تمام دلخوری‌هایی که از نکونام دارم اما سوالم از مدیران استقلال این است؛ کجای دنیا در هفته سوم مربی عوض می‌کنند”؟

جواد نکونام سرانجام پس از کش‌وقوس‌های فراوان در استقلال به صورت موقت ماندنی شد اما برخی اعتقاد دارند الغرافه، شیشه عمر جواد است و اگر او در این بازی شکست بخورد، داستان او و استقلال به انتهای خود می‌رسد. اما این اتفاق حتمی به نظر نمی رسد.

اکنون باید منتظر ماند و دید چه سرنوشتی در انتظار نکو است و آیا او از دیدار فردا سربلند خارج می‌شود یا نه.

۵۷۹۳