هفته سوم آبی‌ها؛ تیره و تار

هفته سوم آبی‌ها؛ تیره و تار

پایگاه خبری فوتبالی- باخت و اتفاقات عجیب در هفته سوم کم کم به عادت سرمربیان استقلال تبدیل می‌شود.

به گزارش فوتبالی، سناریوی لیگ 23 در لیگ 24 هم برای نکونام و تیمش تکرار شد: اولین باخت در هفته سوم، بیرون از خانه و برابر یک سرمربی خارجی. البته سرمربی استقلال امیدوار است که ادامه این سناریو هم تکراری باشد و این باخت آخرین باخت او در این فصل باشد. آبی ها در تاریخ لیگ برتر، خاطرات تلخ کمی از این هفته ندارند.

علیرضا منصوریان هم یکی از قربانیان طلسم هفته سوم است. تیمِ منصوریان در آزادی، گل اول را به مهمان زد ولی کامبک خورد و درنهایت 2 یک باخت تا آمار منصوریان بعد از 3 بازی، یک مساوی و 2 باخت شود. البته منصوریان تقریبا در تمام هفته‌ها درگیر طلسم شد و باخت او فقط مختص به هفته سوم نبود.

حتی امیرقلعه‌نویی هم طعم باخت در هفته سوم را چشیده است. لیگ چهاردهم استقلال با سوپر گل فخرالدینی در فولادشهر از سپاهان جلو افتاد ولی تیمِ قلعه نویی کامبک خورد و درنهایت باخت. نقطه عطف بازی را سوت عجیب فغانی در دقیقه 27 رقم زد؛ وقتی برای سپاهان به دلیل برخوردی که همه اعتقاد داشتند نشده است یک پنالتی برای سپاهان گرفت.

در لیگ هفتم مهدی رحمتی با چندین سیو فوق‌العاده و حتی مهار یک پنالتی هم نتوانست مانع از این طلسم شود. تیم حجازی در خانه با یک گل مغلوب سوپرگل حمید شفیعی شد.

در لیگ دوم هم باز هم باخت هفته سوم و باز هم سپاهان. دومین باختِ فصل استقلال که در خانه و برابر سپاهان رقم خورد. افشین حاجی پور در همان نیمه اول، 2 بار دروازه استقلال را باز کرد. تیمِ کخ در نیمه دوم و به سختی توانست بازی را مساوی کند. همه چیز اما دقیقه 87 با پنالتی منجر به گل نویدکیا، نقش بر آب شد.

حالا لیگ بیست وچهارم هم باید به این لیست اضافه کرد که یکی از تلخ‌ترین باخت‌ها برای انکونام رقم خورد. استقلال در یک قدمی رسیدن به خودش و تکرار رکورد 30 بازی بدون شکست، متوقف شد. نکونام می‌توانست با یک تساوی نام خودش را در کنار نام مجیدی قرارداده و از زیر سایه این مربی تا حدی بیرون بیاید اما درنهایت تنها چیزی که در اهواز نصیب او شد شعار حیاکن رها کن بود.

4326