نظر آنچلوتی درخصوص اهمیت بالای ستاره برزیلی

نظر آنچلوتی درخصوص اهمیت بالای ستاره برزیلی

پایگاه خبری فوتبالی - در حالی که تمامی خبرگزاری ها روی مثلث BMV (بلینگام، امباپه و وینیسیوس) تمرکز کرده اند، کارلو آنچلوتی معتقد است که رودریگو نیز نقش بزرگی در تیم دارد و آن ها باید حرف آر را نیز به احترام ستاره برزیلی به بی ام وی اضافه کنند.

به گزارش فوتبالی، بعد از قهرمانی رئال مادرید در سوپر کاپ اروپا مقابل آتالانتا، بسیاری از خبرنگاران درباره مثلث جود بلینگام، کیلیان امباپه و وینیسیوس جونیور حرف می زدند و آن ها را با دو مثلث فراموش نشدنی MSN و BBC مقایسه می کردند. مارکا یکی از بزرگ ترین نشریه های اسپانیایی در صفحه اول خودش، تیتر بزرگی از بی ام وی منتشر کرد که در آن هیچ حرفی از رودریگو زده نشد. 

مثل اینکه رودریگو بعد از دیدن این تصویر از طریف واتس اپ یک پیامی نوشت: "هفته گذشته آن ها راجع به مثلث بلینگام، امباپه و وینی حرف می زدند، اما قرار است که به زودی R را به آن اضافه کنند. هرکسی وظیفه خودش را در تیم ایفا می کند."

آنچلوتی در این باره گفت: "من هفته گذشته با او صحبت کردم و رودریگو به من گفت که این پیام جعلی بوده. او از اینجا بودن خوشحال است و سخت تلاش می کند. او از همه چیز راضی است، چون بازی می کند. ما از کیفیت رودریگو باخبر هستیم. او عملکرد فوق العاده ای مقابل آتالانتا داشت."

4416