انتقاد تند و عجیب نکونام از مدیرعامل استقلال؛ به سمیعی گفتم چرا اینقدر لفتش می‌دهی؟

انتقاد تند و عجیب نکونام از مدیرعامل استقلال؛ به سمیعی گفتم چرا اینقدر لفتش می‌دهی؟

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی استقلال در نشست خبری بعد از بازی با ملوان از مدیر عامل تیمش انتقاد کرد. 

به گزارش فوتبالی، استقلال روز گذشته با ارائه یک بازی نه چندان قابل قبول در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین مقابل هزاران هوادار خودش با نتیجه تساوی دو – دو مقابل ملوان بندر انزلی متوقف شد. این در حالی بود که هر دو گل استقلال از روی نقطه پنالتی توسط رامین رضاییان زده شد.

جواد نکونام سرمربی استقلال در پایان بازی و در نشست خبری ضمن اعلام رضایت از بازی تیمش، خبرنگاران را شاهد گرفت که تیمش چقدر خوب بازی کرده است و فقط از روی بدشانسی و بی‌دقتی در زدن ضربات آخر نتوانست پیروز شود.

با این وجود او طبق معمول اغلب نشست‌های خبری‌اش از مدیریت باشگاه استقلال هم انتقاد کرد و بخشی از ناکامی در پیروزی مقابل ملوان را به ضعف مدیریتی باشگاه نسبت داد. فرقی هم نمی کند که چه کسی مدیرعامل استقلال باشد. به نظر می‌رسد منظور مشکل صادر نشدن کارت بازی گوستاوو بلانکو بوده است. 

نکونام در این باره گفت: «بلانکو از روز اول با تیم تمرین کرده و با شرایط تیم آشناست اما متأسفانه کارش را درست نکردند. با فرشید سمیعی صحبت کردم که کارش درست شود ولی این اتفاق نیفتاد. هر امتیاز مهم است و باید نفرات را در اختیار داشته باشیم. هیچ تیمی شرایطی مثل ما ندارد! آرمان رمضانی دیر به ما اضافه شد اما همین که بازی می‌کند، جای خوشحالی دارد. ما نیاز به یار داریم، دفاع راست نداریم. به سمیعی گفتم چرا اینقدر لفت می‌دهید. بازی تراکتور و پرسپولیس را دیدید که تیم‌ها کامل در زمین بودند اما برای ما دوباره بحث سقف بودجه پیش آمد. یک روز با شهریاری صحبت کردم و ایشان صحبت خوبی انجام داد. به سمیعی گفتم سقف بودجه مشکل من نیست و نیاز به بازیکن دارم.»

استقلال همین حالا رامین رضاییان را در دفاع راست در اختیار دارد اما گزینه دیگری در این پست در تیم او موجود نیست. خودِ نکونام هم وقتی از کمبود بازیکن حرف می‌زند فقط به همین مساله یعنی دفاع راست ذخیره اشاره می‌کند. اما از حرف‌هایش این طور برمی‌آید حس می‌کند کمبودهایش تیمش بیشتر از این حرف‌هاست و به همین دلیل است که به فرشید سمیعی هم انتقاد دارد.

نکته جالب این است که کانال رسمی باشگاه استقلال در تلگرام نشست خبری نکونام را پوشش نداد!

1359