هافبک بارسلونا هم‌تیمی رونالدو می‌شود؟

هافبک بارسلونا هم‌تیمی رونالدو می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی - رسانه های عربستانی گزارش داده اند که بارسلونا به النصر پیشنهاد داده تا ایلکای گوندوغان هافبک آلمانی این تیم را به خدمت بگیرند!

به گزارش فوتبالی، گوندوغان یک سال دیگر با بارسلونا قرارداد دارد و در فصل گذشته نمایش خوبی داشته اما مدیران بارسا در تلاش هستند تا او را بفروشند تا از پول فروش او و رها شدن از پرداخت دستمزدش استفاده کنند تا بتوانند نام دنی اولمو را در لیست خود ثبت کنند!

هانسی فلیک به گوندوغان علاقه دارد اما می داند که با مشکلات مالی بارسلونا هیچ بعید نیست که این هافبک را از دست بدهد. ایلکای در تابستان گذشته به عنوان یکی از بمب های تابستانی به بارسلونا ملحق شد. او می توانست در منچسترسیتی ماندنی شود یا به تیم های دیگری ملحق شود اما به گفته خودش با توجه به علاقه قلبی به بارسلونا، این تیم را انتخاب کرد!

گوندوغان در صورت پیوستن به النصر می تواند دستمزد خوبی را دریافت کند و البته تیم عربستانی نیز مبلغ قابل توجهی را به بارسلونا خواهد پرداخت. بارسایی ها در ده روز پایانی نقل و انتقالات سخت در تلاش هستند تا با رفع مشکلات مالی خود بتوانند اسم  همه نفراتشان را در لیست ثبت کنند و در کنارش یکی دو خرید دیگر هم داشته باشند.

4125