تکرار سناریو مشابه برای مهدی هاشمی‌نسب؛ سر نخواستنش دعوا شد!

تکرار سناریو مشابه برای مهدی هاشمی‌نسب؛ سر نخواستنش دعوا شد!

پایگاه خبری فوتبالی- مهدی هاشمی‌نسب اعتقاد دارد در ماجراهای اخیر استقلال،برخوردی که با او شد درست مثل زمان خروجش از پرسپولیس بوده است!

به گزارش فوتبالی، روز گذشته بود که موج جدیدی از حواشی برای استقلال ایجاد شد و البته باید ابتدا از جواد نکونام پرسید چرا رفقایش مثل سامره، حجازی و هاشمی نسب حالا به دشمنان شماره یکش تبدیل شده اند؟ و این چرخه تبدیل دوستان به دشمنان تا کی می‌خواهد ادامه داشته باشد؟

مهدی‌ هاشمی‌نسب فصل گذشته عضوی از کادرفنی استقلال بود و به عقیده خیلی از اهالی فوتبال، او تاثیر زیادی در کنترل جو رختکن آبی‌ها داشت و مهره مهمی در کادر نکونام محسوب می‌شد اما در لیگ بیست‌وچهارم خبری از یاغی در استقلال نخواهد بود.

هاشمی‌نسب در سکوهای آبی محبوبیت بالایی دارد و بعید است فعلا خدشه‌ای به این موضوع وارد شود اما طبق گفته‌های هاشمی‌نسب، باید کنکاشی در رفتارهای جواد نکونام داشت که چرا چنین رفتاری را با مهدی محبوب آبی‌ها داشته است. زمانی که مهدی هاشمی‌نسب پرسپولیس را ترک کرد و به استقلال پیوست، چند سال بعد این شایعه مطرح شد که مجبوبیت بالای مهدی هاشمی‌نسب باعث شد برخی نخواهند او در پرسپولیس بماند و برای همین مسیر زندگی این مدافع گلزن به استقلال تغییر کرد.

اکنون هاشمی‌نسب در بخشی از صحبت‌های جدید خود این موضوع را در لفافه تایید کرد و اذعان داشت دلیل جدایی او از استقلال هم دقیقا همین موضوع است! محبوبیت هاشمی‌نسب بیش از اینکه برای او سود داشته باشد، به او ضربه می‌زند.

 هاشمی‌نسب گفت:"من را بازی دادند. همانطور که من را از پرسپولیس دک کردند، اینجا هم من را بیرون کردند. بارها به نکونام گفتم نکن، بگذار رفاقتمان بماند”. 

حاشیه‌های جدایی مهدی هاشمی‌نسب از استقلال حالا حالاها تمام نمی‌شود و جواد نکونام حالا در دو چالش جدید قرار گرفته است!

5793