هشدار هاشمی‌نسب به جواد نکونام؛ پول؟ واقعیت را بگوید تا رفیق بمانیم!

هشدار هاشمی‌نسب به جواد نکونام؛ پول؟ واقعیت را بگوید تا رفیق بمانیم!

پایگاه خبری فوتبالی- ممکن است رفاقت مهدی هاشمی‌نسب و جواد نکونام خراب شود و شاهد مصاحبه‌های آتشین این دو نفر باشیم.

به گزارش فوتبالی، همه ما فوتبالی‌ها وقتی واژه "یاغی" را می‌شنویم تنها یک نفر را به یاد می‌آوریم و او کسی نیست جز مهدی هاشمی‌نسب. هاشمی‌نسب در اوج محبوبیت خود بین سکوهای قرمز، تصمیم گرفت طی یک اقدام جنجالی راهی استقلال شود و پیراهن آبی را به تن کند. اتفاقی که در آن زمان حاشیه‌های زیادی ایجاد کرد و حالا دیگر اکثرا مهدی هاشمی‌نسب را یک استقلالی متعصب می‌دانند!

فصل گذشته هنگامی که جواد نکونام به‌عنوان سرمربی استقلال انتخاب شد، همه منتظر بودند مهدی هاشمی‌نسب هم به کادر او اضافه شود و درنهایت یاغی محبوب آبی‌ها کنار نکونام ایستاد. هاشمی‌نسب در فصل گذشته به‌علت مشکل استقلال در سقف بودجه، از مبلغ قرارداد خود کاست تا قرارداد بازیکنان تیم ثبت شود. مربی استقلال همچنین در کنترل جو رختکن و مدیریت حاشیه‌ها هم نقش مهمی داشت و به‌عبارتی دیگر عصای دست نکونام بود.

پیش‌فصل لیگ بیست‌وچهارم اما جایی بود که هاشمی‌نسب کم‌کم از استقلال دور شد و حالا در فصل جدید دیگر کنار این تیم نخواهد بود. هاشمی‌نسب قرار بود با آبی‌ها به ترکیه برود اما این اتفاق رخ نداد، سپس اعلام شد این مربی دیرتر به کادرفنی ملحق می‌شود اما باز هم خبری از این اتفاق نبود و درنهایت اعلام شد هاشمی‌نسب در فصل جدید عضوی از کادرفنی استقلال نخواهد بود.

در همان روزهای ابتدایی شایعه‌ای مبنی بر عدم توافق مالی مهدی هاشمی‌نسب با استقلال منتشر شد و برخی هواداران اعتقاد داشتند یاغی محبوبشان به خاطر پول قید استقلال را زده است. جواد نکونام هم در نشست خبری پس از بازی با شمس‌آذر سوال در مورد هاشمی‌نسب را حاشیه‌ای دانست و پاسخی به سوالات خبرنگاران نداد. 

امروز اما مهدی هاشمی‌نسب در مورد اتفاقات رخ داده بین او و استقلال گفت: "اگر قرار باشد بگویند مهدی هاشمی‌نسب به خاطر پول با استقلال به مشکل خورده، یکسری حرفها را خواهم زد/ یک هوادار استقلال برایم کامنت داد که تو هم تو زرد از آب درآمدی و به خاطر پول نیامدی. باز هم می‌گویم که اگر قرار باشد مرا جلوی هواداران استقلال بگذارند، با بد اتفاقی دارند بازی می‌کنند. سکوت می‌کنم و از نکونام می‌خواهم توضیح دهد که درباره این اتفاقات توضیح دهد و واقعیت را بگوید تا رفاقتمان پابرجا بماند و گرنه من بدون سانسور، تمام واقعیت را خواهم گفت. رفاقتها بویی گرفته که نمی‌شود گفت بوی چیست. به یکسری آدمها نمی‌شود گفت رفیق".

هاشمی‌نسب مستقیما نکونام را هدف صحبت‌های خود قرار داد و ظاهرا رفاقت یاغی با آقای سرمربی به اصطلاح خودش "بو" گرفته است. باید دید جواد نکونام واکنشی به صحبتهای همکار فصل گذشته‌اش خواهد داشت یا نه.

5793