واکنش نزدیکان وینگر انگلیسی چلسی در مورد غیبت او

واکنش نزدیکان وینگر انگلیسی چلسی در مورد غیبت او

پایگاه خبری فوتبالی- رحیم استرلینگ وینگر  تیم چلسی از لیست این تیم برای بازی هفته‌ی اول لیگ برتر مقابل منچسترسیتی خارج شده است.

به گزارش فوتبالی، دو تیم چلسی و منچسترسیتی از دقایقی دیگر در چارچوب هفته‌ی اول لیگ برتر انگلیس به مصاف یکدیگر خواهند رفت. نکته جالب توجه در لیست تیم چلسی، غیبت رحیم استرلینگ در بازی مقابل تیم سابقش است.

کمپ رحیم استرلینگ در واکنش به این موضوع اعلام کردند: رحیم استرلینگ ۳ سال دیگر با باشگاخ چلسی قرارداد دارد. او ماه گذشته دو هفته زودتر به انگلیس برگشت تا در تمرینات پیش فصل زیر نظر انزو مارسکا حضور داشته باشد. او در حال حاضر از لجاظ بدنی پیشرفت کرده و با مارسکا نیز رابطه‌ی خوبی دارد.

در ادامه متن بیانیه آمده که استرلینگ مانند قبل متعهد به ارائه بازی در بالاترین سطح برای باشگاه چلسی و هواداران این تیم است و به آن‌ها احترام زیادی می‌گذارد. انتظار ما این بود که رحیم در این بازی حساس حضور پیدا کند.

در نهایت اعلام شد که آن‌ها منتظر مشخص شدن وضعیت این وینگر می‌ماند. اما انزو مارسکا اذعان دارد دلیل غیبت استرلینگ یک تصمیم تاکتیکی است و نه چیز دیگری. این تصمیمات رخ می‌دهد و ممکن است بازیکن خوشش نیاید.

با توجه به این وضعیت و حقوق بالای دریافتی رحیم استرلینگ احساس می‌شود چلسی قصد کنار گذاشتن و فروش او را تا پایان پنجره نقل و انتقالاتی دارند و باید دید چه سرنوشتی در انتظار او خواهد بود.

۱۴۲۸