ادامه بحران خلاء قدرت در نبود آبراموویچ، نبرد مالکیت بر چلسی

ادامه بحران خلاء قدرت در نبود آبراموویچ، نبرد مالکیت بر چلسی

 پایگاه خبری فوتبالی- جنگ داخلی در چلسی می‌تواند به موفقیت این باشگاه در فصل نقل و انتقالات زمستانی ضربه بزند.

به گزارش فوتبالی، و به نقل از Football Insider جنگ داخلی در چلسی، علامت سوال‌های بزرگ را در مورد توانایی آنها برای موفقیت در پنجره نقل و انتقالات ژانویه ایجاد می‌کند.

به نظر می‌رسد بحران خلاء قدرت پس از رفتن رومن آبراموویچ  که مالکیت باشگاه چلسی را از سال ۲۰۰۳ تا ۲۰۲۲ در اختیار داشت، همچنان ادامه دارد.

گزارش‌ها حاکی از این هستند که تاد بولی و بهداد اقبالی، بنیان‌گذار شرکت کلیرلیک کپیتال، هر دو برای تصاحب مالکیت کامل استمفورد بریج رقابت می‌کنند.

روابط بولی با اقبالی به نقطه جدایی رسیده و راه حل جدیدی برای چلسی در آینده مورد نیاز است. برخی منابع می‌گویند که تحولات اخیر باعث ایجاد ابهام در مورد هزینه‌های احتمالی نقل و انتقالات در پنجره ماه ژانویه می‌شود.

بهداد اقبالی ۶۱.۵ درصد از سهام آبی‌ها را در اختیار دارد، اما گزارش‌ها حاکی از قصد و اطمینان بولی برای خرید کامل سهام چلسی هستند. مالکان ثروتمند باشگاه لندنی از زمان تصاحب آن فقط هزینه کرده‌اند اما هنوز موفقیت واقعی در زمین بدست نیاورده‌اند.

چلسی در پنجره تابستانی ۱۱ بازیکن جدید به خدمت گرفت و انزو مارسکا را جایگزین مائوریسیو پوچتینو کرد. بولی و اقبالی پس از صرف تقریباً ۲۶۰ میلیون پوند برای آوردن انزو فرناندز و میخایلو مودریک به باشگاه در زمستان ۲۰۲۳، با فضای نقل و انتقالات ژانویه غریبه نیستند.

آبی ها فصل جدید را با کسب ۴ امتیاز از ۹ امتیاز ممکن آغاز کرده‌اند. آنها در این دوره از مسابقات لیگ اروپا به مصاف تیم‌های خنت، آستانه و شامروک روورز خواهند رفت.

باید دید اختلاف مالکان ایرانی و آمریکایی چلسی تا زمستان به کجا می‌رسد و آنها چه زمانی حاصل هزینه‌های کلانی که کرده‌اند را با موفقیت‌های بزرگ در زمین مشاهده می‌کنند.

 

1033