وینگر چلسی به سوپرلیگ ترکیه می‌رود؟

وینگر چلسی به سوپرلیگ ترکیه می‌رود؟

پایگاه خبری فوتبالی- گالاتاسرای در تلاش است تا پس از انتقال قرضی ویکتور اوسیمن از سری آ ایتالیا، وینگر چلسی را نیز از لیگ برتر انگلیس به سوپرلیگ ترکیه بیاورد.

به گزارش فوتبالی، و به نقل از TEAMtalk، گالاتاسرای به کارنی چوکواومکا هافبک چلسی علاقه‌مند است و می‌خواهد قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات ترکیه در روز جمعه، او را به استانبول بیاورد.

گالاتاسرای به دنبال تقویت خط هافبک خود است و مهره‌های مورد نظرش را در لیگ برتر انگلیس جستجو می‌کند. در تابستان امسال، آینده چوکواومکا در چلسی موضوع حدس و گمان‌هایی بود و هنوز مشخص نیست که آیا انزو مارسکا، سرمربی جدید آبی‌ها او را می‌خواهد یا خیر.

این بازیکن ۲۰ ساله در هیچ یک از بازی‌های چلسی تحت هدایت مارسکا حضور نداشته و تصور می‌شود این باشگاه آماده پیشنهاد گالاتاسرای برای فروش چوکواومکا قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات سوپرلیگ ترکیه است.

منچستر یونایتد و وستهم به دنبال انتقال او بودند اما با بسته شدن پنجره نقل و انتقالات، این بازیکن در استمفوردبریج ماند. گالاتاسرای در ادامه بلندپروازی‌های خود، به دنبال جذب جورجینیو از آرسنال و کاسمیرو از منچستریونایتد نیز در روزهای پایانی نقل و انتقالات است.

باشگاه ترکیه‌ای برای متقاعد کردن بازیکن زیر ۲۱ سال تیم ملی انگلیس و باشگاه چلسی برای ترک لیگ برتر و حضور در سوپرلیگ ترکیه، کار آسانی در ۲ روز باقی‌مانده نخواهد داشت.

مشکل دیگر گالاتاسرای این است که شاید چلسی بخواهد گروکشی کند یعنی در قبال انتقال چوکواومکا، ویکتور اوسیمن را برای ماه ژانویه بخواهد. چلسی در تابستان امسال نیز به دنبال جذب ویکتور اوسیمن بود اما نبرد بر سر به خدمت گرفتن او را به گالاتاسرای باخت. حالا احتمالا چلسی به دنبال جبران آن شکست باشد.

 

1033