رقابت غول‌های انگلیسی برای مهاجم 84 میلیون پوندی

رقابت غول‌های انگلیسی برای مهاجم 84 میلیون پوندی

پایگاه خبری فوتبالی- با وجود علاقه آرسنال، لیورپول و چلسی، بعید است که مهاجم ملی‌پوش سوئدی اسپورتینگ در ماه ژانویه به یکی از این ۳ تیم نقل مکان کند.

به گزارش فوتبالی، و به نقل از Football Insider با وجود علاقه آرسنال و چلسی، بعید است که ویکتور گیوکرس در ماه ژانویه به یکی از این دو تیم نقل مکان کند.

این مهاجم، یک بند آزادسازی به ارزش بیش از ۸۴ میلیون پوند در قراردادش با اسپورتینگ لیسبون دارد. به این معنی که اگر باشگاهی این مبلغ را پرداخت کند، اسپورتینگ قادر به جلوگیری از انتقال او نخواهد بود.

با این حال، گیوکرس در پرتغال جا افتاده و منابع خبری می‌گویند که او تمایلی به ترک اسپورتینگ در نیم‌فصل ندارد. آرسنال، چلسی و لیورپول به جذب این ملی‌پوش سوئدی علاقه‌مند هستند و در صورت راضی کردن او باید ۸۴ میلیون پوند کامل بپردازند تا با اسپورتینگ در پنجره زمستانی توافق کنند.

این ۳ غول  لیگ برتر انگلیس از زمانی که گیوکرس شروع به گلزنی منظم در پرتغال کرد، او را تحسین کردند و می‌خواهند در ۱۲ ماه آینده او را به انگلیس بازگردانند.

این مهاجم در سال ۲۰۲۳ از کاونتری سیتی انگلیس به اسپورتینگ لیسبون پیوست. او تاکنون در ۷ بازی در تمام رقابت‌های باشگاهی و کشوری در این فصل، ۱۰ گل زده و ۵ پاس گل داده است.

 

1033