اسطوره چلسی به جمع گزینه‌های تیم ملی انگلیس اضافه شد

اسطوره چلسی به جمع گزینه‌های تیم ملی انگلیس اضافه شد

پایگاه خبری فوتبالی- تیم ملی انگلیس پس از برکناری گرت ساوت گیت به دنبال استخدام یک سرمربی جدید است و هنوز لی کارسلی به صورت موقت هدایت این تیم را بر عهده دارد.

به گزارش فوتبالی، یکی از تیم‌های مطرح فوتبال دنیا که در حال حاضر به دنبال استخدام سرمربی است، تیم ملی انگلیس است. سه شیرها پس از ناکامی در رقابت‌های یورو 2024 گرت ساوت گیت را برکنار کردند. ساوت گیت از جام جهانی 2018 روسیه هدایت تیم ملی انگلیس را بر عهده داشت و توانست در این مدت یک مقام چهارم در جام جهانی و دو نایب قهرمانی در یورو را به دست بیاورد، اما از دیدگاه کارشناسان عملکرد قابل قبولی نداشت، چرا که انگلیس با توجه به ستاره‌هایی که در اختیار دارد حداقل باید یک قهرمانی به دست می‌‎آورد.

در این مدت گزینه‌های مختلفی برای قبول هدایت تیم ملی انگلیس مطرح شدند. از پپ گواردیولا و رافا بنیتز تا گزینه‌های بومی و انگلیسی. چیزی که مشخص است، سران اتحادیه فوتبال انگلیس هیچ عجله‌ای برای انتخاب سرمربی جدید ندارند و هنوز در حال بررسی گزینه‌ها هستند. گفته می‌شود که آن‌ها قصد دارند تا تابستان 2025 و پایان یافتن قرارداد گواردیولا با منچسترسیتی صبر کنند و بعد برای به خدمت گرفتن او تلاش کنند.

به گزارش مت لاو، خبرنگار نشریه تلگراف، در اتحادیه فوتبال انگلیس گزینه‌های داخلی بررسی می‌شوند. فرانک لمپارد، ادی هاو و گراهام پاتر اصلی‌ترین گزینه‌های انگلیسی برای هدایت تیم ملی انگلیس هستند.

انتخاب فرانک لمپارد پس از نتایج ضعیفی که در اورتون و چلسی به دست آورد، جالب توجه است.

1428