تمسخر غیبت رونالدو در مراسم اهدای مدال سوپرجام: به دستشویی رفته بود!

تمسخر غیبت رونالدو در مراسم اهدای مدال سوپرجام: به دستشویی رفته بود!

پایگاه خبری فوتبالی - ولید الفرج، مجری معروف تلویزیون عربستان به تمسخر غیبت رونالدو در مراسم اهدای مدال در فینال سوپرجام عربستان پس از بازی مقابل الهلال پرداخت.

به گزارش فوتبالی، رونالدو گل اول را در بازی الهلال و النصر در فینال سوپرجام عربستان به ثبت رساند اما تیمش در نیمه دوم چهار گل دریافت کرد و با نتیجه چهار بر یک شکست خورد. رونالدو در طول نیمه دوم به شدت از هم تیمی هایش عصبانی بود و با علامت دستش می گفت که آنها در حال چرت زدن هستند و بازی را جدی نگرفته اند.  کریستیانو به حدی از این شکست ناراحت بود که حاضر نشد که در مراسم اهدال مدال شرکت کند آن هم در حالی که بقیه هم تیمی هایش مدال نقره را دریافت کردند. رونالدو بلافاصله پس از اتمام بازی به رختکن رفت. 

بر اساس قوانین کمیته انضباطی فوتبال عربستان، رونالدو به خاطر این رفتارش ممکن است تنبیه شود. در حقیقت بر اساس این قوانین، هر بازیکنی که بدون توجیه غیرقابل قبول در مراسم اهدال مدال شرکت نکند، با جریمه ای معادل 25 هزار ریال عربستان مواجه می شود. 

ولید الفرج خبرنگار عربستانی با تمسخر این قانون گفت:" بدون توجیه قابل قبول؟ رونالدو به شما خواهد گفت که به دستشویی رفته است! این توجیه قابل قبولی است، بعدش می خواهید چه به او بگویید؟ "

4125