گزارش ویژه/ معمای معافیت سرلک و اخبار ضد و نقیض؛ کفالت یا پزشکی؟ مساله این است!

گزارش ویژه/ معمای معافیت سرلک و اخبار ضد و نقیض؛ کفالت یا پزشکی؟ مساله این است!

پایگاه خبری فوتبالی - هنوز خبری قطعی درباره حل یا عدم حل مشکل حضور میلاد سرلک برای حضور در پرسپولیس اعلام نشده است اما در تازه ترین تحولات، خبرگزاری فارس خبر داده که این احتمال وجود دارد سرلک معافیت پزشکی گرفته باشد!

به گزارش فوتبالی، میلاد سرلک نیم فصل لیگ گذشته مجبور به اعزام به خدمت سربازی شد و در همین راستا این بازیکن راهی ملوان شد. با این وجود هافبک سابق پرسپولیس بازی چندانی برای تیم جدید خود انجام نداد و با پایان فصل هم ساز جدایی کوک زد.

در این زمینه حتی سعید دقیقی، سرمربی وقت ملوان مصاحبه‌ای داشت و سرلک را تهدید به حضور در تمرینات کرده بود و گفته بود اگر این بازیکن همچنان از حضور در تمرینات امتناع ورزد، مجبور است این بازیکن را به پادگان بفرستد.

در رابطه با سرلک گفته می‌شد این بازیکن موفق به اخذ کسری خدمت یا معافیت کفالت به خاطر بیماری پدرش شده اما حالا خبرگزاری فارس خبر داده وی با معافیت پزشکی توانسته خدمت سربازی را به پایان برساند. موضوعی که گویا برای هافبک پرسپولیس دردسر درست کرده چرا که این سوال مطرح شده چطور فردی که معافیت پزشکی دارد، می‌تواند فوتبال بازی کند؟

البته با این وجود برخی رسانه‌ها خبر از حل مشکل سرلک و حضور این بازیکن در پرسپولیس در روز جاری خبر داده بودند اما خبر خبرگزاری فارس نشان می دهد که سرلک فعلا برای پرسپولیس نمی تواند بازی کند. البته اگر سرلک معافیت پزشکی گرفته باشد یک اشتباه بزرگ مرتکب شده چرا که نهادهای مربوطه هم در این ماجرا زیر سوال می روند.

 اخبار ضد و نقیض پیرامون این بازیکن زیاد است و باید دید در نهایت چه اتفاقی در این زمینه رخ خواهد داد.

1997