اعتراض شدید‌ درویش جواب داد؛ اورونوف وارد لیست زیر ۲۵ ساله‌ها شد!

اعتراض شدید‌ درویش جواب داد؛ اورونوف وارد لیست زیر ۲۵ ساله‌ها شد!

پایگاه خبری فوتبالی- در اتفاقی جالب نام اوستون اورونوف در لیست بازیکنان زیر ۲۵ سال پرسپولیس قرار گرفته است! 

به گزارش فوتبالی، در شرایطی که شب گذشته فدراسیون فوتبال تصمیم گرفت تا با افزایش سقف بودجه چهار تیم استقلال، پرسپولیس، سپاهان و تراکتور موافقت کند و به نوعی فریادرس این چهار تیم در آستانه شروع مسابقات لیگ نخبگان و لیگ قهرمانان آسیا باشد.

با این وجود در بین این چهار تیم تنها پرسپولیس بود که نسبت به این اقدام شبانه فدراسیون فوتبال اعتراض کرد و مدیرعامل این تیم در مصاحبه‌ای که صبح امروز منتشر شد حسابی از خجالت همه درآمد و به شکل شدیداللحنی به تصویب کنندگان قانون جدید در فدراسیون فوتبال تاخت.

گویا این اعتراض تند و مصاحبه جنجالی رضا درویش بازخورد مثبتی برای پرسپولیس داشته و سازمان لیگ با یکی از خواسته‌های بزرگ این باشگاه موافقت کرده است! مدیران پرسپولیس در طی چند روز گذشته به دنبال این بودند که نام اوستون اورونوف را وارد لیست بازیکنان زیر ۲۵ سال خود کند اما این امر با مخالفت سازمان لیگ همراه شده بود.

با این حال بعد از موضع تند درویش به افزایش سقف بودجه، خبر رسیده که نام این بازیکن ازبک طبق خواسته پرسپولیس و با موافقت سازمان لیگ در لیست بازیکنان زیر ۲۵ سال قرار گرفته است! گویا مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برای کاهش تنش‌ها و حواشی پیش آمده با این خواسته پرسپولیسی‌ها موافقت کرده‌اند و به نوعی حق‌السکوت به پرسپولیس داده‌اند! 

9098