شرط جدید فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برای فعالیت سرمربیان در دو تیم لیگ برتری

شرط جدید فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برای فعالیت سرمربیان در دو تیم لیگ برتری

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربیان شاغل در لیگ برتر، تنها در یک صورت می‌ توانند در طول یک فصل می‌توانند روی نیمکت دو تیم مختلف بنشینند.

به گزارش فوتبالی، در فصلی که گذشت، برخی مربیان لیگ برتری در طول فصل در دو تیم مختلف مربیگری کردند. مجتبی حسینی در نیم فصل اول هدایت نفت مسجدسلیمان را به عهده داشت و در نیم فصل دوم راهی ذوب آهن شد تا جانشین رحمان رضایی شود. 

محمود فکری هم بعد از قطع همکاری با استقلال، به نفت مسجدسلیمان رفت تا هدایت این تیم را به عهده بگیرد. 

رسول خطیبی از آلومینیوم به تراکتور رفت و علیرضا منصوریان هم که از تراکتور اخراج شده بود، جای محمود خرمزی را در آلومینیوم گرفت. در لیگ یک هم شاهد چنین اتفاقات مشابهی بودیم که شائبه های زد و بند و تبانی را هم در لیگ یک و هم در لیگ برتر به وجود آورد.

این موضوع باعث شد تا مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برای جلوگیری از جابه‌جایی مکرر سرمربیان در تیمهای لیگ برتری تصمیم بگیرند قانون جدیدی را در این زمینه وضع کنند.

اطلاعات خبرنگار فوتبالی حاکی از آن است که در فصل جدید لیگ برتر، مربیان تنها در صورتی می‌توانند در دو تیم مختلف مربیگری کنند که از تیم قبلی‌شان اخراج شده بودند و استعفا و قطع همکاری به آنها اجازه کار در یک تیم لیگ برتری دیگر را نخواهد داد و آنها در صورت تمایل برای ادامه فعالیت، باید در لیگ یک به کارشان ادامه دهند.

1984