لطف فدراسیون فوتبال به پرسپولیس؛ استقلال منتظرِ ورود محمد به لیست زیر 25 ساله‌ها

لطف فدراسیون فوتبال به پرسپولیس؛ استقلال منتظرِ ورود محمد به لیست زیر 25 ساله‌ها

پایگاه خبری فوتبالی- کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال با بررسی مستندات و مدارک موجود اعلام کرد که اوستون اورونوف به‌عنوان سهمیه زیر 25 سال پرسپولیس در لیست قرار می‌گیرد.

به گزارش فوتبالی - درحالیکه کمیته تعیین وضعیت و سازمان لیگ در روزهای اخیر اعلام کرده بودند اوستون اورونوف باید در لیست بزرگسال پرسپولیس قرار بگیرد و به همین دلیل به سینا اسدبیگی اعلام کرده بودند باید از این تیم جدا شود اما امروز منصور قنبرزاده خبر خوشی به سرخپوشان داد.

نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال امروز در نشست خبری گفت: بحثی که مدیرعامل و رئیس هیئت مدیرعامل این باشگاه با ما داشتند، درست بود. آنها می‌گفتند ما در سال گذشته سهمیه زیر 25 سال نداشتیم و ارونوف هم 23 سال و شش ماه بود که ما نامش را در لیست بزرگسالان قرار داده بودیم. طبیعی است که قانون جدید یک مقدار گنگ بود و نظر من به‌عنوان رئیس کارگروه، با قبول کردن درخواست پرسپولیس و چند باشگاه دیگر هیچ ضرری به وجود نمی‌آید و ایرادات این قانون باید اصلاح شود و سعی می‌کنیم در جلسه روز شنبه این موضوع را هم نهایی کنیم و خیلی امیدوار هستیم که حل شود.

پس از این اتفاق باشگاه استقلال هم انتظار دارد قرارداد محمد منتظر در زیر 25 ساله ها ثبت شود. قرارداد این بازیکن در میانه فصل نقل و انتقالات امسال فسخ شد و حالا مجددا جواد نکونام خواستار عقد قرارداد با این بازیکن به جای زیلکیچ بوسنیایی شده است.

باتوجه به اینکه قرارداد منتظر یک‌بار فسخ شده او دیگر نمی‌تواند به لیست زیر ۲۵ سال این تیم اضافه شود و جزئی از لیست بزرگسالان این تیم خواهد بود و آبی‌ها باید او را در لیست بزرگسالان خود قرار دهند. 

براساس دستورالعمل حاکم بر قراردادها، بازیکن زیر ۲۵ سالی که قراردادش از فصول قبل بوده می‌تواند در لیست بازیکنان زیر ۲۵ سال قرار بگیرد.

حالا باید منتظر ماند و دید در جلسه روز شنبه، فدراسیون فوتبال مانند پرسپولیس به استقلال هم ارفاق خواهد کرد یا خیر؟

4 تیم استقلال، پرسپولیس، سپاهان و تراکتور نمایندگان ایران در آسیا هستند که فدراسیون درحال کمک به آنها است تا نتایج خوبی در آسیا کسب کنند.

8813