رسمی؛ میکل آرتتا تا 2027 با آرسنال تمدید کرد

رسمی؛ میکل آرتتا تا 2027 با آرسنال تمدید کرد

پایگاه خبری فوتبالی- میکل آرتتا، سرمربی اسپانیایی آرسنال قرارداد خود را با این باشگاه به مدت سه سال تمدید کرد و تا سال 2027 روی نیمکت توپچی‌ها خواهد نشست.

به گزارش فوتبالی، یکی از مربیان موفق فوتبال انگلیس و حتی جهان در دو فصل اخیر، میکل آرتتا بوده است. سرمربی جوان توپچی‌ها که توانست پس از سال‌ها تیمش را یک بار دیگر به جمع مدعیان قهرمانی در لیگ برتر انگلیس برگرداند. او نقش تاثیرگذار و کلیدی‌ای در پیشرفت آرسنال داشت. تاکتیک‌های او و خریدهای مناسبی که برای آرسنال انجام داد، عوامل اصلی حضور این تیم در کورس قهرمانی بودند. آن‌ها فصل گذشته تا هفته پایانی مسابقات هم شانس قهرمانی داشتند اما در نهایت این رقابت را به منچسترسیتی واگذار کردند. حالا هواداران آرسنال امید دارند تا آرتتا بتواند در این فصل به طلسم نایب قهرمانی خود پایان دهد و تیمشان را به عنوان قهرمانی برساند.

حالا او به صورت رسمی قراردادش را تا سال 2027 با آرسنال تمدید کرد تا خیال هواداران این تیم از ماندن او راحت باشد. این سرمربی جوان اسپانیایی تا به حال در 175 مسابقه روی نیمکت آرسنال نشسته است که حاصلش 105 برد بود، این یعنی آرسنال تحت هدایت او در 60 درصد مسابقات برنده شده است. تیم آرتتا در طی این مدت 332 گل به ثمر رساند. همچنین نرخ امتیازگیری او 1.96 است.

میکل آرتتا در فصل گذشته مورد توجه بارسلونا قرار گرفت، اما ترجیح داد در شمال شهر لندن بماند و تلاش کند تا عملیات نیمه‌کاره خود در آرسنال را به پایان برساند.

1428