تنها شدن مودریچ با رفتن دو عضو مثلث خط هافبک رئال مادرید (عکس)

تنها شدن مودریچ با رفتن دو عضو مثلث خط هافبک رئال مادرید (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید برای سال ها سه عضو ثابت در خط هافبک خود داشت و این اعضا لوکا مودریچ، تونی کروس و کاسمیرو بودند.

به گزارش فوتبالی ، تونی کروس در این تابستان بازنشسته شد و به طور کلی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. کاسمیرو هم در تابستان 2022 بود که رئال مادرید را ترک کرد و راهی منچستر یونایتد شد. حالا لوکا مودریچ تنها عضو باقی مانده از آن مثلث رویایی خط هافبک رئال مادرید است.

دو سال پیش یعنی در سال 2022، رئال مادرید در فینال سوپرجام اروپا به مصاف اینتراخت فرانکفورت رفت و در آن بازی مادریدی ها موفق شدند به پیروزی برسند و جام قهرمانی را به دست بیاورند. در آن زمان، لوکا مودریچ به همراه کاسمیرو و تونی کروس سه عوض اصلی مثلث خط هافبک رئال مادرید بودند. پس از آن قهرمانی، این سه بازیکن با جام قهرمانی سوپرجام عکس یادگاری گرفتند.

حالا پس از دو سال، در تابستان 2024، رئال مادرید بار دیگر قهرمان سوپرجام اروپا شده است. این بار خبری از تونی کروس و کاسمیرو نیست و لوکا مودریچ به تنهایی با جام قهرمانی سوپرجام عکس یادگاری گرفته است و آن مثلث رویایی خط هافبک به پایان رسیده است. مودریچ هم با 38 سال سن در آخرین فصل حضور خود در رئال مادرید گرفته است.

1470