رئال مادرید توانسته جای خالی کاسمیرو را پر کند

رئال مادرید توانسته جای خالی کاسمیرو را پر کند

پایگاه خبری فوتبالی - لوکا مودریچ ستاره کروات رئال مادرید معتقد است که آن‌ها توانستند خروج کاسمیرو را هضم و جای خالی او را در ترکیب به خوبی پر کنند. 

به گزارش فوتبالی، بالاخره مسیر رئال مادرید و کاسمیرو از یک دیگر جدا شد و این بازیکن بعد از گذراندن هشت فصل حضور در سانتیاگو برنابئو و کسب جام‌های زیاد از جمله پنج قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، با مبلغ 60 میلیون یورو + 10 میلیون یورو پاداش راهی منچستریونایتد شد تا ماجراجویی تازه‌ای در زندگی‌اش تجربه کند. 

به نقل از سایت آ اس، کاسمیرو به همراه لوکا مودریچ و تونی کروس خط هافبک قدرتمند لوس بلانکوس را در 8 سال اخیر تشکیل دادند و یکی از دلایل اصلی موفقیت رئال مادرید در اروپا، بدون شک این 3 نفر بودند. ستاره سابق تاتنهام در گفت و گویی با شبکه رئال مادرید گفت: "فصل را خیلی خوب آغاز کرده‌ایم و حالا تیم بسیار خوبی داریم. در خط هافبک ما بازیکن بسیار مهم و تاثیرگذاری مثل کاسمیرو را از دست دادیم، اما بازیکنان خیلی خوبی داریم که می‌توانند جای خالی او را پر کنند. اورلین شوامنی به خوبی خودش را با رئال مادرید وفق داده است. ادواردو کاماوینگا دومین سالش را در سانتیاگو برنابئو تجربه می‌کند. تونی کروس خیلی وقت است که در این باشگاه توپ می‌زند. همچنین فدریکو والورده که واقعا بااستعداد است."

4416